שירות לקוחות: 050-591-4737
  • פייסבוק
  • אינסטגרם

קטלוג אדניות עץ ביוגרדן

בקטלוג מוצרי העץ שלנו תמצאו מגוון אדניות עץ בגדלים שונים וכמובן שנשמח לייצר עבורכם אדניות בהזמנה אישית מדויקת לצרכים שלכם.

אמנם אנחנו משוחדים ולא ממש אובייקטיביים, אבל אנחנו באמת מאמינים כי אדניות העץ שלנו הן הדבר הטוב ביותר שתוכלו לעשות בשביל הגינה שלכם. אלו אדניות עץ מלא איכותיות ועמידות במיוחד שילוו אתכם לאורך שנים. הן מתוכננות בקפידה כדי שתוכלו לשתול בהן כל סוג של צמח, להשקות מבלי לחשוש שהמים יהרסו אותן, ומעל הכל הן בעלות עיצוב משגע שהופך כל גינה לחגיגה.
אדניות עץ לבתי קפה ומסעדות
בשנים האחרונות כמעט ולא רואים מסעדה או בית קפה שאין בהם אדניות. בעלי העסקים השונים כבר מזמן הבינו שככל שישקיעו בנראות העסק, זה ימשוך יותר לקוחות ואין כמו אדניות פורחות וצבעוניות כדי לשפר את מראה העסק. גם אנחנו בביוגארדן כבר ייצרנו עשרות אדניות לבתי עסק ונשמח לעשות זאת גם עבורכם. תוכלו להציב אותם במרפסת של הקפה או המסעדה, אך גם בפנים.
אדנית עץ בגודל בינוני שמתאימה לגינה ולמרפסת
אדנית עץ בגודל בינוני שמתאימה לגינה ולמרפסת
אדניות מעוצבות ואיכותיות
שוק מוצרי הגינה מוצף בהמון אדניות בהמון סוגים. יש אדניות מבטון, אדניות מפלסטיק, אדניות ממתכת ואפילו אדניות ממוחזרות. לפני שאתם בוחרים אדנית לגינה, זכרו שאדנית היא לא משהו שמחליפים בכל שנה. אדנית איכותית וטובה אמורה לשמש אתכם לאורך זמן רב ולהיות עמידה בכל תנאי מזג אוויר. זה בדיוק מה שמנחה אותנו כשאנחנו מייצרים את האדניות שלנו. אנחנו משתמשים אך ורק בעץ מלא ואיכותי ומצפים את האדנית בצבע מיוחד שאטום למים ולקרני שמש. זו הסיבה שהאדניות שלנו יכולות להיות בחוץ ללא חשש שהן ייהרסו או יישחקו. תוסיפו לזה את העיצוב המעודכן והמקורי שלהן והנה קיבלתם את כל הסיבות לבחור באדניות של ביוגארדן.
אדניות עץ בהזמנה אישית
רבים מהלקוחות שלנו מגיעים אלינו אחרי שחיפשו בכל מקום את אדנית החלומות שלהם ולא מצאו אותה. או שהאדניות שמצאו הן קטנות מידי, או שהן אדניות גדולות מידי, או שהן לא בצבע המתאים או שהעיצוב לא משתלב בגינה שלהם בדיוק כמו שהיו רוצים. כאן אנחנו נכנסים לתמונה! בקטלוג מוצרי הגינה שלנו מחכים לכם מגוון דגמי אדניות אהובים ומובחרים, אך אנחנו גם מייצרים אדניות בעיצוב אישי לפי הזמנה. אין חלום שלא נוכל להגשים לכם!