שירות לקוחות: 050-591-4737
  • פייסבוק
  • אינסטגרם

ספסל עץ לגינה - המוצר שלא ידעתם שאתם צריכים

תקראו לנו מגזימים ותגידו שאנחנו לא ממש אובייקטיביים, אבל אנחנו באמת חושבים שמדובר במוצר חובה לגינה שלכם. למה? הנה הסיבות שהופכות אותו לכזה.

יש לכם כיסאות ושולחן מפלסטיק בגינה ויש לכם אפילו ספה מפנקת ופרגולה שעושה לכם צל בימי השמש החמים. נדמה לכם שאתם לא צריכים דבר נוסף והגינה שלכם מושלמת, אבל אנחנו אומרים שאם אין לכם ספסל עץ אין לכם שום דבר...
ספסלי עץ עושים גינות יפות יותר!
זה לא שיש לנו משהו נגד ריהוט גן מפלסטיק, כמו שאנחנו חושבים שלגינה שלכם מגיע יותר. מגיע לה ריהוט גן מעץ שישתלב בה בצורה טבעית והרמונית. ספסלים מעץ לגינה הם אסתטיים ומעוצבים יותר ויכניסו לגינה שלכם המון יופי בכלל בלי שתתאמצו על זה.
ספסלוני עץ מלא
ספסלי עץ שמתאימים לכניסה לבית
תוכלו להניח אותם איפה שתרצו והם כבר יעשו את העובדה. חולמים על גינה מעוצבת ויפה? דאגו שיהיה לכם לפחות ספסל עץ אחד בה.
פרקטיות מושלמת - הפתרון הטוב ביותר לאחסון בסטייל
מעבר לסיבה האסתטית (שהיא חשובה מאוד!), ספסלי עץ מהווים פתרון אחסון מושלם. הרי בכל גינה יש את כל הצעצועים האלו שאין להם מקום, או את כלי העבודה שאין איפה לשים. את "ספסל מסדר חצר" שלנו כבר פגשתם? זהו ספסל מעץ הכולל מגירה שבה אפשר לאחסן כל דבר. אז מצד אחד הוא ריהוט לכל דבר (ואפילו יפה ומעוצב), ומצד שני הוא מהווה מקום אחסון ששומר על סדר וניקיון בגינה. הצטרפו לאלפי הלקוחות שלנו שכבר נהנים מגינה מטופחת ומסודרת.
נוחות מקסימלית לכם ולאורחים שלכם
מכירים את זה שמגיעים אליכם אורחים ואין להם ממש איפה לשבת? זה קורה בדרך כלל במסיבות יום הולדת או אירועים גדולים במיוחד שלא קורים בכל יום בגינה שלכם. אז אתם מתחילים להשאיל מהשכן ההוא כיסא מתקפל, ומהשכן השני כיסא פלסטיק ובסוף איכשהו לכולם יש מקום לשבת אבל זה לא ממש נוח ובטח לא אסתטי. דאגו שיהיו לכם בגינה ספסלי עץ ותשכחו מכל הבלאגן הזה! אתם והאורחים שלכם תוכלו לשבת עליהם בכיף ובנוחות באירועים וגם סתם בימי שיגרה.