שירות לקוחות: 050-591-4737
  • פייסבוק
  • אינסטגרם

ספסלי עץ שיכולים ממש לפתור בעיות

אנחנו באמת חושבים שאם מתכננים אותם נכון הם יכולים לשנות את החיים שלנו ולעשות סדר במקומות שרהיטים אחרים לגמרי נכשלו.

משום מה אנשים חושבים שספסל נועד לישיבה ולמנוחה. ברור שאלו חלק מהייעודים שלו, אלא שאם קצת מחשבה מחוץ לקופסה אפשר להשתמש בספסל להמון שימושים נוספים. יותר מהשימושים המיוחדים שיכולים להיות לו, ספסלים יכולים לפתור בעיות של ממש! נשמע מוזר? נשמע שמעט הגזמנו? אנחנו כאן כדי להסביר. בביוגארדן מאמינים בספסלים ורואים בהם מושיעים של ממש. לא סתם נתנו לספסלים שלנו שמות כמו "ספסל משנה חיים" או "ספסל מסדר חצר".
ספסל אחסון צעצועים
ספסלי מגירות בכל גודל שתבקשו
ספסלי עץ לחדרי ילדים - הקץ לבלאגן!
איך נראה חדר הילדים שלכם? האם המשחקים פזורים על הריצפה או שהם מסודרים בארונות שתיכננתם שהם יהיו בהם? אל תתביישו ואל תסתירו! אחרי הכל, אצל רובנו חדר הילדים נראה כמו בלאגן אחד גדול. בדיוק בשביל זה יצרנו את ספסל "מסדר חצר" שאמנם טוב בסידור החצר, אך בהחלט לא רק. הוא מתאים כמו כפפה ליד לחדרי ילדים ומה שמיוחד בו הוא שהוא כולל מגירות אחסון שנפתחות בקלות, בגובה הילדים, ויכולות לאחסן בסדר מופתי את כל המשחקים. הילדים יכולים לפתוח את המגירות בעצמם, לקחת את המשחק הרצוי וכמובן להחזיר בסוף השימוש. כך שומרים סדר גם במקומות מאתגרים כמו חדרי ילדים. ספסל אחסון המיוצר מעץ מלא, כמו כל ריהוט הגן שאנחנו מייצרים וניתן לבחור אותו מבין מגוון רחב של צבעים לבחירתכם.
הכירו את הפתרון שישים סוף לנעליים שמפוזרות בכל הבית
אם נעשה סקר ונשאל אנשים מה הדבר שהכי מפריע להם בבית כנראה שרוב התשובות יהיו: "הנעליים בכניסה לבית". איך אנחנו יודעים? פשוט כי אנחנו מוכרים המון ספסלים מסוג "משנה חיים" ואנשים מעידים שהם אכן שינו את החיים שלהם. מדובר בספסל מקורי, מעץ מלא כמובן, בעל שתי קומות. בקומה התחתונה ניתן להניח את הנעליים של בני הבית ובעליונה לשבת ולחלוץ או לנעול אותן. ככה לכל הנעליים יש מקום מסודר ואין בלאגן בכניסה לבית. אפשר להזמין את הספסלים בכל מידה ובכל צבע והם מתאימים גם לשהייה בחוץ ללא קירוי.
ספסלון עץ
ספסלון - הפתרון האולטימטיבי
ספסלים מעץ וחדרי רחצה - פתרון או אסון?
מקום נוסף שנתון לבלאגן רציני הוא חדר הרחצה שלנו. איכשהו, ולא משנה כמה ננסה, תמיד יהיה שם בלאגן. בקבוקי תכשירים, סבונים, בגדים, מגבות ומה לא... בדיוק בשביל זה יצרנו ותיכננו את "ספסלון" שלנו. מדובר בספסל מעוצב באורך אידיאלי להצבה גם בחדרי רחצה קטנים. רגע לפני שאתם מתרעמים ש"לא מכניסים עץ למקלחת" רק נבהיר שאת הספסלים שלנו דווקא אפשר. הם צבועים בצבעי פלוד שמעניקים להם אטימות בפני מים ורטיבות שאינה מחלחלת אל העץ. הספסל הולך לעשות לכם הרבה סדר בבלאגן מבלי לפגוע בעיצוב.