שירות לקוחות: 050-591-4737
  • פייסבוק
  • אינסטגרם

ספסלי גינה איכותיים

נכון שאם הייתם קונים לעצמכם מוצרי טיפוח או מוצרי מזון לא הייתם מתפשרים על פחות מהטוב ביותר?

נכון שהייתם מקפידים על חומרי גלם איכותיים? על מוצר איכותי? ועל חברה אמינה ומקצועית? אז למה בגינה שלכם אתם חושבים להתפשר? אנחנו מבינים את הצורך לחסוך, אבל במקרים מסוימים החיסכון הכספי הזה עלול לעלות ביוקר. מחפשים ספסלי עץ לגינה? אל תתפשרו! חפשו ספסלים איכותיים מעץ מלא שישמשו אתכם לשנים רבות וארוכות. אל תדאגו, אין צורך לחפש יותר מידי. הכל נמצא כאן! בואו להתרשם מקולקציית ספסלי הגינה שלנו שמיוצרת כולה באיכות הגבוהה ביותר, מעץ מלא ואיכותי, ועיצובים יצירתיים ומקוריים.
ספסלים לכל החיים
כשאתם בוחרים באיכות ולא במחיר זול, אתם בוחרים בספסלים שישמשו אתכם לאורך זמן רב. כמה רב? לכל החיים! ולא, לא הגזמנו. ספסלי הגינה שלנו מתוכננים ובנויים כדי לשמש אתכם לאורך זמן וכדי שתוכלו להעביר אותם גם לדורות הבאים. הם צבועים בצבעי פלוד מבית סאן דק, צבעים שיוצרים שכבה שאטומה למים ולקרני UV. זה אומר שאפשר להציב אותם בגינה מבלי לחשוש שהם ייהרסו מגשם או שמש, מה שאי אפשר להגיד על ספסלי גינה זולים באופן מחשיד ולא איכותיים.
ספסל עץ לילדים
גם בספסלים לילידים אנחנו לא מתפשרים על איכות ועמידות
ספסלים לכל מקום בבית
כשרק התחלנו לייצר את ספסלי העץ שלנו הם אכן היו מיועדים בעיקר לגינות, אך עם השנים השימושים שלהם התרחבו למקומות שהפתיעו אפילו אותנו. לקוחות שמים אותם בחדרי ילדים, בסלון, במטבח ואפילו בחדרי אמבטיה ושירותים. ואם חשבתם שהאדים יהרסו אותם, תחשבו שוב. זה לא קורה, אלו ספסלי עץ מלא איכותיים שממצד אחד הם מעוצבים ומלאי סטייל ומצד שני הם פרקטיים ומשדרגים את איכות החיים.
ספסלים שמתאימים לצרכים שלכם
בקולקצייה שלנו תמצאו מגוון ספסלי עץ לגינה בשלל גדלים ועיצובים. את ספסל "מסדר חצר" כבר הכרתם? זה ספסל בעיצוב מקורי עם מגירות אחסון לציוד לגינה, צעצועים או כל דבר אחר. יש לנו גם ספסלי ישיבה עם משענת, ספסלי עץ עם שתי קומות, ספסלים על גלגלים, ובאופן כללי נשמח לייצר עבורכם כל ספסל שתרצו. אנחנו מייצרים ספסלים בהתאמה אישית לצרכים שלכם ומייצרים אותם במידה, בצבע, ובצורה שאתם רוצים וצריכים.