שירות לקוחות: 050-591-4737
  • פייסבוק
  • אינסטגרם

נדנדות מעץ לגינה נעימה יותר

נדנדות עץ של ביוגארדן מתוכננות ומעוצבות כדי לשמש אתכם לאורך שנים וכדי להיות פינוק מושלם לגינה שלכם. נוחות בלתי מתפשרת, עיצוב מוקפד וכמובן איכות הכי גבוהה שיש.

אפשר לשבת אחרי העבודה ואפשר לפני, אפשר לבד ואפשר ביחד, אפשר בחורף, אפשר בקיץ והכי כיף באביב! נדנדות עץ כבר מזמן הפכו לפריט חובה בגינה שלכם וממש לא כדאי לוותר עליהן. הן עושות את הגינה יפה יותר ומפנקת הרבה יותר. והרי מי מאיתנו לא אוהב להתפנק?
כמה עולה נדנדת עץ לגינה?
על כך שמדובר בפריט חובה נוח ומפנק אין כל וויכוח. אלא שכמו כל הוצאה כספית אחרת, גם לפני קניית נדנדה נרצה לדעת מהן העלויות הנפוצות בשוק. ובכן, כמו בכל מוצר אחר, גם בתחום הזה ניתן למצוא נדנדות עץ זולות במיוחד (החל ממאות שקלים) אל מול נדנדות במחירים יקרים (אפילו עד עשרות אלפי שקלים).
נדנדות עץ של ביוגרדן
נדנדת עץ לגינה בצבע בהיר
אז איך בוחרים? חשוב לזכור שנדנדות הן לא מוצר שמחליפים בכל שנה, אלא משהו שאמור לשמש אותנו לאורך זמן. כמו כן מדובר במוצר שחייב להיות בטיחותי לשימוש ולא משהו שיישבר בקלות ויגרום לנזקים חלילה. אז מה אנחנו בעצם אומרים? שהאיכות היא חשובה ביותר ובמקרה הזה (שלא כמו במוצרים אחרים) , לא ניתן להתפשר עליה. וודאו שהנדנדה שאתם קונים היא נדנדה מעץ מלא שמיועדת לעמידה בחוץ, דאגו שהיא תהיה של חברה מוכרת וגם אם זה יעלה יותר כסף, לטווח הרחוק זה בהחלט יהיה שווה את זה.
נדנדות עץ לילדים
אי אפשר לדבר על נדנדות לגינה בלי לדבר על נדנדות לילדים. למרות שמדובר בדבר שמשמש את כל המשפחה, השימוש הראשוני והמוכר שלה הוא בקרב ילדים. אם אתם רוצים ליצור גינה מפנקת לכל המשפחה, דאגו שגם לילדים תהיה נדנדה משלהם. נדנדת ילדים היא נדנדה שמותאמת לקטנטנים, בטיחותית לשימוש ואיכותית. אם תבחרו באיכות תוכלו לדאוג שהנדנדה שאתם קונים תשמש לא רק את הילדים שלכם, אלא אפילו את הנכדים שלכם.
נדנדת עץ תלויה
אם יש לכם פרגולה חזקה ועמידה תוכלו לתלות עליה את הנדנדה ולהימנע מהצורך של סטנד לנדנדות. זה חוסך מקום (וגם כסף) וזה הופך כל גינה סטנדרטית לגינה מפנקת ביותר. מעבר לכיף שבדבר, נדנדה היא גם אביזר עיצובי של ממש ואם היא מיוצרת מעץ היא יכולה להשתלב בקלות במראה ההרמוני והטבעי של הגינה. אנחנו מזמינים אתכם להתרשם ממגוון דגמי הנדנדות שלנו, מהצבעים, מהאיכות ולהצטרף לכל אלה שכבר בחרו בנדנדות ביוגארדן לגינה שלהם.