שירות לקוחות: 050-591-4737
  • פייסבוק
  • אינסטגרם

מתקנים מעץ לגני ילדים

בימים בהם המסכים ממלאים מקום כל-כך מרכזי בחיים של הקטנטנים, אנחנו נדרשים לעבודה קשה ומאומצת על מנת לזמן להם חוויות ילדות מעשירות ומפתחות.

משנה לשנה זה נהיה קשה יותר לעניין ולסקרן ילדים בגיל הרך. נכון שילדים תמיד ימצאו במה לשחק ונכון שהדמיון שלהם מספיק עשיר ומפותח בשביל להנות ממשחק עצמאי, ועדיין לא מדובר במשימה פשוטה. מתקנים מעץ ובתי עץ הם דרך מצוינת לעשות זאת ויש לנו סיבות טובות לחשוב ככה. לפני שננסה לשכנע אתכם (אם בכלל יש צורך בשכנוע) הנה כמה דברים שכדאי לשים לב לפני שרוכשים בית עץ לגן ילדים:
ספסל מוצל למוסדות לימוד
מתקני עץ איכותיים הם לא בונוס הם חובה!
כולנו רוצים מוצרים איכותיים אבל יש פעמים שאנחנו בוחרים להתפשר ולבחור במחיר נוח על פני איכות. לא נשקר לכם, יש מקרים שגם אנחנו בוחרים באופציה של המחיר הזול, אבל לא כשזה נוגע למתקני עץ לגני ילדים. במקרה זה איכות היא הכרחית וממש ממש לא כדאי להתפשר עליה. רכשו מתקני עץ איכותיים, בקשו לראות תו תקן של מכון התקנים, וודאו שהמתקנים מיוצרים מחומרי הגלם הטובים ביותר. זו הדרך שלכם להבטיח שהמתקנים ישמשו אתכם לאורך שנים וחשוב מכך - שהם ישמרו על בטיחות הילדים שלכם.
בטיחות מעל הכל
ואם כבר התחלנו לדבר על ענייני בטיחות חשוב להבין שגם כאן אסור לכם להתפשר על פחות מהטוב ביותר. בתור אנשי חינוך או מנהלי גני ילדים יש לכם אחריות אדירה לשלומם של הילדים. מסיבה זו כשאתם רוכשים מתקני עץ לחצר הגן או בית הספר דאגו שהם יהיו בטוחים לשימוש וישמרו על חיי הילדים. אל תתפתו אחרי מתקני עץ במחירים זולים שאולי יהיו יפים ומושכים, אך לא בטיחותיים לשימוש. מתקן טיפוס מעץ או כל מתקן משחק אחר יכול להיות נפלא והוא יכול להיות בעייתי ומסוכן. בחרו באפשרות הראשונה ודאגו להביא לגן שלכם אך ורק מתקנים בטיחותיים ואיכותיים.
שעות של הנאה והזדמנויות להתפתחות וצמיחה
אם הצלחנו קצת להפחיד אתכם לגבי בטיחות השימוש במתקני עץ, זו ממש לא הייתה כוונתנו. לצערנו בשנים האחרונות אנו רואים פחות ופחות מתקני עץ בגני ילדים בדיוק בשל החשש הזה שמשהו יקרה לילדים. מדיניות הכסת"ח מובילה פעמים רבות לחצרות משעממות ונטולות מתקנים וחבל שכך. אנחנו מאמינים שאם מקפידים על ייצור מתקני עץ איכותיים ובטיחותיים אפשר להעשיר את הילדים ולזמן להם שלל חוויות של התפתחות וצמיחה. אל תוותרו על זה! פשוט תדאגו לרכוש אך ורק מתקני חצר איכותיים. נשמח לייעץ וכמובן לייצר עבורכם את מגוון בתי עץ או מתקני משחק לילדים.