שירות לקוחות: 050-591-4737
  • פייסבוק
  • אינסטגרם

היתרונות בעיצוב גינות מקצועי

אנחנו יודעים שאתם יכולים לעשות את זה לבד, אנחנו גם בטוחים שיצא לכם טוב ויפה

בכל מקרה אנחנו חושבים שכדאי שתשמעו על היתרונות בעיצוב גינות מקצועי. נכון שזה יעלה לכם יותר כסף אבל ההשקעה הכספית הזו יכולה להיות משתלמת במיוחד. למה? כמה ? ואיך? הנה כל הפרטים.
גינה שמותאמת  לתנאי השטח הקיימים
כשאתם בוחרים חברה לעיצוב והקמת גינות, אתם יכולים להיות בטוחים שמקצועיות תלווה את התהליך מתחילתו ועד סופו. מדובר ביתרון גדול שכן אנשי מקצוע מיומנים יודעים להתאים את אופי הגינה לתנאי השטח הנתונים. לבחור את הצמחים הנכונים לסוג האדמה, לשתוך במיקום המדויק בהתאם לכיוון השמש ולהשתמש באמצעים נוספים שיתנו תוצאה טובה ומקצועית יותר. גינה שמותאמת לתנאי השטח היא גינה שמחזיקה מעמד ואינה מצריכה החלפת צמחים בכל עונה, מה שאומר שההשקעה בהחלט עשויה להשתלם.
גינה עם בית עץ לילדים
פרויקט עיצוב גינה בבית פרטי - צילום: ביוגרדן
גינה שמותאמת בדיוק לצרכים שלכם
כשאתם מתכננים הקמת גינה יש לכם המון ציפיות ממנה אלא שהציפיות והצרכים משתנים ממשפחה משפחה. יש את אלו שרוצים שהגינה שלהם תהיה מקום לאירוח,יש את אלו שרוצים שהיא תהיה מקום אינטימי רק למשפחה הקרובה, יש את אלו שחולמים שתהיה להם גינה פורחת שיהיה כיף להסתכל עליה ויש את אלו שרוצים ליצור חצר חלומית עבור הילדים. לכל אחד צרכים אחרים וחברה מקצועית לעיצוב גינות תוכל לדייק את הדברים ולעצב את הגינה המושלמת עבורכם. אנחנו בביוגארדן אוהבים מאוד להגשים חלומות גינה של אנשים. אנחנו מקפידים על עיצוב גינות בהתאמה אישית לצרכים של בעלי הבית ובעיקר לחלומות המיוחדים ביותר שלהם.
גינה מעוצבת, חדשנית ומעודכנת
יתרון נוסף שטמון בבחירת איש מקצוע לעיצוב הגינה שלכם הוא החדשנות שהוא יביא איתו למשימה. כמו שמעצבי בגדים או נעליים בקיאים בכל הטרנדים והחידושים בתחום, כך גם מעצבי הגינות ואדריכלי הנוף. הם יודעים מה חם בתחום הגינון, אילו להיטים ירוקים שווה לאמץ וגם מאלו כדאי להתרחק. עיצוב גינות מקצועי ידאג שהגינה שלכם תהיה חדשנית, יצירתית, מקורית ומעודכנת. זה ייתן לגינה שלכם ערך מוסף ויהפוך אותה למקום קסום יותר , מפנק יותר ויפה יותר. אנחנו מזמינים אתכם להתרשם משלל הפרויקטים שלקחנו בהם חלק בעיצוב גינות פרטיות וציבוריות, עיצוב גינות במוסדות לימוד וכן מקולקציית ריהוט גן איכותית במיוחד.