שירות לקוחות: 050-591-4737
  • פייסבוק
  • אינסטגרם

בית עץ - ממלכה פרטית לילדים שלכם

קניתם את כל הצעצועים האפשריים, השקעתם במשחקי קופסה מכל הסוגים אבל אתם מרגישים שמשהו חסר?

משהו שיהפוך את שעות הפנאי של הילדים לשמחות ומיוחדות הרבה הרבה יותר? יש לנו בדיוק את המשהו הזה. בית עץ לילדים הוא לא סתם משחק, הוא דרך חיים! למה אנחנו מתכוונים? בימים בהם המסכים מהווים תחרות כל-כך גדולה למשחקים "של פעם" , בית עץ הוא אלטרנטיבה ראויה להתמודדות איתם. הם מאפשרים לילדים ליהנות ממשחק פשוט, מחברה, מהתפתחות אישית ובעיקר - מהנאה גדולה שלא בהכרח עוברת דרך המסך. ממלכה קסומה ואינטימית, בית מפנק ומעוצב שלא צריך לקחת משכנתא בשבילו. כי גם לקטנטנים מגיע  בית משלהם!
בית עץ לילדים לגינה
לא צריך הרבה מקום בשבילו. גם אם יש לכם גינה מעוצבת קטנה ואינטימית, תוכלו להזמין בית עץ שיתאים בדיוק בשבילה. אנחנו מעצבים ומייצרים בתי עץ לילדים במגוון גדלים ומידות בהתאמה אישית. תוכלו לבחור בית עץ עם מגלשה, בתי עץ עם נדנדות, בית קטן, גדול, או בינוני.
בית עץ לגינה
אין סוף שעות משחק
כל הבתים שלנו מיוצרים מעץ מלא ואיכותי וצבועים בצבעי פלוד שאטומים למים ולקרני שמש. חומרי הגלם האיכותיים האלו הופכים את הבתים לעמידים לשנים רבות ובעיקר לכאלה שאין צורך לדאוג לתחזוקה שלהם. אנחנו נדאג להביא אותם אליכם, להתקין אותם בשטח ולכם (או בעצם לילדים שלכם) יישאר רק לשחק וליהנות.
בית עץ לילדים מחיר
אין ספק שהשקעה בבתי עץ לילדים כרוכה בעלות כספית משמעותית. מחיר בית עץ לילדים משתנה בהתאם לגודלו ולתוספות שיגיעו איתו. בית עץ על עמודים יעלה יותר מבית שיונח על קרקע ותוספות של מגלשה, נדנדה, מדרגות או קיר טיפוס מוסיפות לעלות הסופית. למרות שמדובר בהשקעה משמעותית, זוהי השקעה לטווח הארוך כי בתי עץ הם ממש לא משהו שמחליפים בכל שנה. כמו כן הם מתאימים לילדים קטנים או גדולים ובגלל שאנחנו מקפידים לייצר בתי עץ איכותיים ועמידים במיוחד, הם גם ישמשו את הנכדים שלכם שיגיעו ביום מן הימים...
מתקני משחק לילדים
כשאנחנו מדברים על מתקני משחק אנחנו כמובן מדברים על בית עץ לילדים, אך בהחלט לא רק. אנחנו בביוגארדן מעצבים ומייצרים שלל מתקני חצר מעץ מלא ובתכנון מוקפד במיוחד. זה יכול להיות מתקן טיפוס, מתקן המשלב בית מעץ עם מגלשה או גשר לצעידה, מתקני נדנדות מפוארים או כל דבר אחר שתחשבו עליו. נשמח להגשים לכם את החלום ולייצר לכם מתקן משחק שיהפוך את שעות הפנאי של כל המשפחה לחוויות ילדות בלתי נשכחות.