שירות לקוחות: 050-591-4737
  • פייסבוק
  • אינסטגרם

אדניות דקורטיביות מעץ

אנחנו בביוגארדן מאמינים שאדניות עץ הן הבית הטוב ביותר לצמחים שלכם. מעבר לזה שהן מכניסות המון יופי לגינה או למרפסת, יש להם גם יתרונות רבים שהופכות אותן לפיתרון יעיל ונוח במיוחד.

רוצים שהצמחים שלכם יגדלו מהר יותר? רוצים ליהנות מצמחי תבלין ממש בקרוב? לעצב את העסק שלכם ולגרום לו להיות מזמין ונעים? אתם זקוקים לאדניות עץ. איך בוחרים? למה כדאי לשים לב? ומה המחירים המומלצים? הנה כל מה שצריך לדעת לפני שרוכשים אדניות מעץ.
כל היתרונות בשתילת צמחים באדניות מעץ
אדניות נחשבות ל"מצע מנותק", כלומר שהן מהוות שטח שמנותק מהאדמה. כתוצאה מכך נוצרים לצמחים תנאים מצוינים שמאפשרים להם צמיחה מהירה מאשר במקומות אחרים. מדובר ביתרון משמעותי, במיוחד אם תשתלו בהן ירקות, פירות, או צמחי תבלין ותזכו ליהנות מהתוצרים מוקדם יותר. יתרון נוסף שיש לאותן אדניות עץ הוא שהן חוסכות מקום רב. זה אומר שגם אם עומדת לרשותכם מרפסת קטנה במיוחד תוכלו ליהנות מפרחים ומשלל צמחים. את סולם האדניות שלנו כבר ראיתם? מדובר למעשה בסולם הכולל 3 או 4 קומות של אדניות כשבסך הכל יש לכם 4 מטר של אפשרויות לשתילה, אך בפועל הסולם תופס מעט מאוד מקום. אדניות עץ מהוות פיתרון מושלם למי שגר בקומות הגבוהות ולא רוצה לוותר על הרגשה של טבע והנאה מפרחים ומצמחים.
כך תדעו שקניתם אדניות עץ איכותיות
לצערנו שוק האדניות בארץ כולל גם אדניות מעץ שאינן איכותיות. הכוונה היא לאדניות מעץ שאינו מעובד ולא מלא, שעלולות להיהרס ולהישחק תוך זמן קצר. חשוב לזכור שאדנית אמורה וצריכה להירטב כתוצאה מהשקיית הצמחים. אדנית זולה מעץ מעובד לא תעמוד בעומס הזה! היא תתבלה ותישבר במהירות ולכן ממש לא כדאי לרכוש אחת כזו. לפני שאתם קונים אדניות מעץ בידקו וודאו שמדובר באדניות איכותיות שמיוצרות מעץ מלא. בנוסף לכך וודאו שהן מתאימות לשהייה בחוץ ושהן לא ייהרסו מפגעי מזג אוויר כאלה ואחרים. טווח המחירים לאדניות עץ הוא גדול במיוחד ויכול לנוע מעשרות שקלים ועד אלפי שקלים. כמובן שזה תלוי בגודל האדנית, אך בכל מקרה מומלץ להשקיע באדנית איכותית שתשמש אתכם לאורך זמן.
אדניות מעץ של ביוגארדן - האקססוריז המושלם לגינה שלכם
אדניות העץ שלנו הן בין המוצרים האהובים והנמכרים ביותר. באתר שלנו תוכלו להתרשם משלל דגמים ועיצובים שמתאימות לגינות גדולות, למרפסות, למשרדים, בתי קפה ומקומות נוספים. אנו מייצרים אדניות בהתאמה אישית לפי הגודל הדרוש לכם ומקפידים על עיצובים אסתטיים ומעודכנים. כל האדניות שלנו נצבעות בצבעי פלוד שעמידים מפני שמש ומים. זה אומר שאתם יכולים להשקות את הצמחים ללא חשש וגם להציב אותן בחוץ.