שירות לקוחות: 050-591-4737
  • פייסבוק
  • אינסטגרם

תמונות והסברים על 3 דגמי אדניות עץ

זה לא סוד שאנחנו אוהבים אדניות. נכון שאנחנו אוהבים לייצר את כל המוצרים שלנו, אבל לאדניות יש לנו חיבה מיוחדת.

ככה אנחנו מרגישים שאנחנו הופכים את העולם לצבעוני, יפה ופורח יותר. היתרון הגדול של אדניות הוא שהן מתאימות לכל מקום: למשרדים, למרפסות גבוהות, לבתים פרטיים, למוסדות ציבוריים וכו'. בזכותן גם מקומות ללא גינה יכולים ליהנות מצמחיה פורחת ולהרגיש קרובים לטבע. בקולקציית האדניות שלנו תמצאו מגוון רחב של אדניות איכותיות מעץ מלא. היום נדבר על שלוש מהן ונסביר מה היתרונות שלהן.
סולם אדניות - מוצר חכם שמתאים לכל מקום
מה שאנחנו אוהבים בסולם האדניות שלנו זה שהוא משתלב בהצלחה בכל מקום. במרפסות בניינים, בדירות קטנות במיוחד, במשרדים או בכל מקום אחר. הוא כולל 4 אדניות שנמצאות על סולם ומהוות ביחד שטח כולל של כמעט 2 מטרים. סולם אדניות חוסכים מקום רב והאדניות הן למעשה "מצע מנותק" שמאפשרות לשתול בהם צמחים מכל הסוגים. ניתן להזמין את הסולמות בכל צבע שתרצו ומעבר לעובדה שקל וכיף לגדל בהם צמחים, הם גם מוסיפים יופי לכל מקום שהם מגיעים.
סולם פורח
סולם אדניות שלושה שלבים צבעוני
אדנית עץ קטנה למרפסת / גינה
האתגר הגדול בייצור אדניות הוא לתכנן אדנית עמידה שמתאימה לשהייה בתנאי חוץ ולא נהרסת מההשקייה. אחרי הכל, אדניות "סופגות" הרבה מים ולכן צריך לייצר אותן מחומרים עמידים. אדנית 1.30 מ' שלנו היא אדנית איכותית ועמידה במיוחד. היא מיוצרת מעץ אורן מלא וצבועה בצבעי סאן דק שעמידים בפני מים ושמש. בנוסף לכך אנו דואגים לצפות את החלק הפנימי שלה בשכבה שאוטמת בפני מים כך שתוכלו להשקות בלי לחשוש. זו אדנית שתלווה אתכם שנים וכמובן שגם כאן תוכלו לבחור את הצבע האהוב עליכם ואת הגודל הדרוש לכם.
אדנית עץ קטנה
האדנית עץ האידאלית לעיצוב המרפסת
אדנית גינת ירק - פיתרון מושלם לגני ילדים ולבתי קרקע
"אדנית גינת ירק" שלנו אמנם הומצאה עבור גני ילדים ובתי ספר, אבל היא תתקבל באהבה גם בגינת הבית שלכם. מדובר למעשה במסגרת עץ (שניתן לבחור בכל גודל שאתם רוצים) שמניחים ישירות על הקרקע. ניתן לשתול בה ירקות, צמחי תבלין, פרחים או כל דבר אחר שתרצו.  היא בעלת מראה כפרי ואסתטי ואהובה במיוחד על ילדים שנהנים לגדל ולטפח בה את הצמחים שלהם.
גינת תבלינית ביתית באדנית
תנו לילדים שלכם לפרוח