שירות לקוחות: 050-591-4737
  • פייסבוק
  • אינסטגרם

תכנון וביצוע פרויקטים לעיצוב גינות

הגינה שלכם היא הבית השני שלכם. יש שיגידו שאצלם היא אפילו הבית הראשון ואנחנו בטח שלא נחלוק על כך

עיצוב גינות אינו דבר של מה בכך ומדובר בפרויקט גדול בדיוק כמו עיצוב הבית. כשמתכננים גינה יש לקחת בחשבון פרמטרים רבים, יש לבחון את הצרכים של בעלי הבית, את תנאי השטח, את התקציב וכמובן לא לשכוח להתחשב בחלומות. אנחנו בביוגארדן עוסקים כבר שנים רבות בתכנון וביצוע פרויקטים לעיצוב גינות ואנחנו מאמינים שחלומות גינה צריכים להתגשם. אנחנו יודעים שלא תמיד זה קל כל כך אבל אנחנו כאן כדי לעזור וכדי להפוך חלומות ירוקים למציאות ירוקה עוד יותר.
תכנון גינה פרטית
רוב האנשים נוטים קודם כל לתכנן את הבית, להיכנס אליו ורק לאחר מכן לעבור לתכנון הגינה. חלק קטן יותר מהאנשים מעדיפים להיכנס לבית "מושלם" שהכל בו כבר בנוי ומוקם, כולל הגינה. אנחנו מציעים לכם לעשות מה שנוח לכם ולבחור בסדר הפעולות המתאים לכם. כך או אחרת , אנו לא ממליצים לוותר על עיצוב הגינה שכן כך תוכלו ליהנות מפינה ירוקה ונעימה שהיא כל כולה שלכם. כשמגיעים לתכנון גינה בבית פרטי מומלץ קודם כל להגדיר תקציב לכך. יש לקחת בחשבון תקציב שיתאים להקמת גינה שתמלא את הצרכים שלכם ואת ההרגלים שלכם. אם אתם אוהבים לארח ולשבת הרבה בגינה, דאגו שיהיה בה ריהוט גן מפנק ושטח נרחב לאירוח. אם אתם אוהבים לגדל צמחי תבלין, פרחים ועציצים - יש לקחת את זה בחשבון בתכנון הגינה. נשמח לעזור לכם לתכנן את הגינה שמתאימה בדיוק לכם וכמובן גם להקים אותה ולהגשים לכם את החלומות.
עיצוב גינות
לאחר שלב התכנון והמחקר שבו ממפים את הצרכים של בעלי הבית ואת החלומות ומפגישים אותם מול התקציב, מגיע שלב העיצוב. שלב זה צריך להיעשות במקצועיות גדולה ולבטא גם יצירה, גם כישרון, וגם חיבור לתנאי השטח ולאופיים של בעלי הבית. במהלך שלב העיצוב נחליט היכן ימוקם כל דבר ונרד לרזולוציות הנמוכות ביותר. נקבע את סוגי העצים שננטע, הצמחים שנשתול, הרהיטים שנציב וכו'. עיצוב גינות הוא תחום שהולך ותופס תאוצה ואנשים רבים מבינים שכדי להגיע לגינת החלומות לא כדאי לדלג על שלב זה ולא כדאי להקים את הגינה באופן שרירותי וללא עיצוב.
הקמת גינה
לאחר שלבי התכנון ועיצוב הגינה מגיע החלק המעניין ביותר והוא הקמת הגינה. אנחנו בחברת ביוגארדן עוסקים גם בתכנון וגם בביצוע של פרויקטים בעיצוב גינות ולא מנתקים בין השלבים. אנחנו מאמינים שמי שמתכנן ומעצב את הגינה יוכל להקים אותה בצורה הטובה ביותר ובדיוק בגלל זה אנחנו מקפידים שהשלבים יהיו כרוכים זה בזה וששניהם ייעשו על ידנו.