שירות לקוחות: 050-591-4737
  • פייסבוק
  • אינסטגרם

תכנון גינות לבתים פרטיים

בית פרטי הוא חלום שלא כולם זוכים להגשים ואתם זכיתם! אז יש לכם בית צמוד קרקע, חניה צמודה ואפילו שטח מכובד לגינה.

בית פרטי לבדו אינו מספיק וכדי להשלים את החלום אתם חייבים שתהיה לכם גינה מעוצבת ומטופחת. אז יש אנשים שיש להם זמן וכישרון לעצב ולתכנן את הגינה שלהם ויש כאלו שלא. משתייכים לחלק השני שאין להם זמן או עניין להקים לעצמם את הגינה? בדיוק בשביל זה אנחנו כאן. הקמה תכנון גינות הוא המומחיות שלנו והמשימה שלנו ממש לא מסתיימת בשלב התכנון. אנחנו מבצעים גם את הקמת הגינה, הריהוט, העיצוב והשתילה ומלווים אתכם כל הדרך עד שתהיה לכם גינה מושלמת לשתות בה את כוס הקפה שלכם.
תכנון גינה בהתאמה אישית
אתם אוהבים לארח? אוהבים לאכול בגינה או רק לשבת ולשתות כוס קפה אחרי העבודה? יש לכם זמן לטפח את הגינה או שאתם זקוקים לגינה עם כמה שפחות תחזוקה? אתם רוצים לגדל את התבלינים שלכם בעצמכם או שאין לכם זמן לזה? יש לכם ילדים או נכדים? (אם כן כדאי לדאוג שגם להם יהיה "ייצוג" בגינה). את כל השאלות האלו (ועוד הרבה שאלות אחרות) אנחנו שואלים את הלקוחות שלנו בשלב התכנון. אנחנו מאמינים שגינה צריכה להיות מותאמת לצרכים שלכם,לחלומות שלכם, וכמובן לאורח החיים שלכם. גינות במגזיני העיצוב השונים יכולות להיות יפות ומושלמות אבל אם הן לא יתאימו לכן, זה לא יעבוד. אנחנו מתכננים גינות לאנשים אמיתיים ומצליחים להגשים חלומות ירוקים לכל אחד. נשמח לעמוד לצידכם!
משלב התכנון ועד שהגינה שלכם תהיה מושלמת!
עיצוב ותכנון גינות  הוא המומחיות שלנו בביוגארדן ומה שאנחנו עושים באהבה כבר שנים רבות. בניגוד לאדריכלי נוף או מעצבי גינות לבתים פרטיים, אנחנו מלווים את הלקוחות שלנו לכל אורך הדרך. אנחנו גם מתכננים וגם מבצעים וזה היתרון הגדול שלנו. כך אנו יכולים להתאים את העבודות לנתונים בשטח ולהתמודד בהצלחה גם עם דברים בלתי צפויים. אנחנו עובדים עם ספקים מכל התחומים ומשגים מחירים משתלמים במיוחד, שמאפשרים לנו לתת הצעות מחיר הוגנות. נדאג עבורכם לתכנון גינה מקצועי, לעבודות הקמת גינה וגם לריהוט גן מפנק שאנו מייצרים אצלנו בנגריה.
אנחנו מתייחסים לגינה כחלק בלתי נפרד מהבית ומתכננים אותה בהתאם
אנחנו פועלים לפי הגישה שרואה בגינה עוד חדר בבית. כמו הסלון, המטבח  וחדר השינה גם הגינה היא חלק בלתי נפרד מהבית. גם היא צריכה להיות מעוצבת, נעימה ופונקציונאלית לצרכים שלכם. הגישה הזו מאפשרת לנו לתכנן גינות חלומיות שמשמות בהנאה גדולה את בעלי הבית. אנחנו לוקחים בחשבון את תנאי השטח ואת כל הפרמטרים הדרושים כדי ליצור גינות שמותאמות בדיוק ללקוחות שלנו. צרו קשר , תגידו לנו מ החלומות שלכם ואנחנו נדאג לתכנן ולעצב לכם את גינת החלומות.