שירות לקוחות: 050-591-4737
  • פייסבוק
  • אינסטגרם

תכנון גינות במרכז

צוות ביוגארדן מגיע לכל הארץ כדי להפעיל קסמים ולהקים גינות שהן כיף אחד גדול ובלתי נגמר. נשמח להגיע גם אליכם!

לקנות צמחים במשתלה כל אחד יכול, גם בשביל לשתול אותם לא צריך ידע מיוחד ואפילו כדי לדאוג שהם יצמחו ויהיו יפים לא תצטרכו לעשות יותר מידי. העניין הוא שבשביל גינה יפה ובעיקר פרקטית, לא מספיקים צמחים ירוקים או פרחים צבעוניים. צריך תכנון גינה מוקפד ומדויק שיקח בחשבון את הצרכים של הדיירים, את תנאי השטח וכמובן את התקציב. אחרי התכנון המפורט צריך שתהיה הקמת גינה מקצועית שמיישמת את התכנון בצורה הטובה ביותר. רק ככה תוכלו ליהנות מגינה חלומית ומי ירוק של שקט ושלווה בבית שלכם. מחפשים חברה שמבצעת תכנון גינות במרכז? הנה מצאתם!
תכנון גינות בבתים פרטיים אבל בהחלט לא רק!
רבים נוהגים לחשוב, שלא בצדק, שרק מי שגר בבית פרטי יכול ליהנות מגינה מפנקת ויפה. מדובר במחשבה שאנחנו שמחים להוכיח שהיא לא נכונה בכל פעם מחדש. גם אם אתם מתגוררים בבניין קומות בחולון ועומדת לרשותכם מרפסת, נוכל להפוך אותה לחלל ירוק ונעים שלא תרצו לעזוב. גם אם אתם גרים בלב תל אביב בדירה בקומה העשרים, מגיע לכם לשתות את הקפה של הבוקר באוויר הצח עם ריהוט גן מעץ והרבה צמחים ירוקים מסביב. נכון שהמשימה של תכנון גינות במרפסות אולי מאתגרת יותר, אך היא בהחלט אפשרית. יעידו על כך המרפסות שעיצבנו ותיכננו בערי המרכז ובאזורים נוספים בארץ.
גינה מעוצבת באזור המרכז
מתכננים ומבצעים גינות בכל הארץ
תכנון גינה מושלמת שמותאמת לכם באופן אישי
גם אם הדק שראיתם אצל השכנים נראה מדהים בעינכם לא בטוח שהוא יתאים אצלכם. גם אם ישבתם אצל הדודים על פינת ישיבה מושלמת, לא בהכרח שהיא תשתלב אצלכם בצורה מושלמת, וגם אם תמיד חלמתם על עצי פרי בגינה שלכם, ייתכן ותצטרכו לוותר על חלק מהחלום. כדי שהגינה שלכם תהיה מדויקת, היא צריכה להתאים מצד אחד לצרכים ולחלומות שלכם ומצד שני לתנאי השטח שברשותכם. תכנון גינה מקצועי ייקח בחשבון את שני אלו ויצור גינה שהיא תמהיל של תנאים וחלומות. כך למשל הצמחים שיתאימו לצפון לא תמיד יהיו נכונים עבור גינות במרכז, ולכן חשוב לבחור באיש מקצוע בעל ידע והבנה בתחום. גינה שמותאמת אליכם באופן אישי היא גינה שיהיה לכם קל לטפח ולשמר, ובעיקר גינה שתיהנו ממנה ותוציאו ממנה את המירב.
תכנון גינות והקמתן - אי אפשר להפריד בין השלבים
כנראה שאם תחפשו אדריכל נוף במרכז לא תהיה לכם בעיה גדולה למצוא. אדריכלי נוף שעוסקים בתכנון גינות יש בשפע אלא שחשוב לשים לב ולהבין מה קורה בשלב הוצאת התכנית אל הפועל. אם תבחרו באדריכל נוף תצטרכו למצוא חברה להקמת גינות שתהיה אחראית על שלב הביצוע. ההפרדה בין השלבים עשויה להיות בעייתית ולגרום לכך שלא תמיד הגינה תהיה בדיוק כמו שנראתה על הניירות בתכנית. אנחנו בביוגארדן עוסקים בתכנון גינות אך גם בהקמתן ומאמינים שמדובר בשלב אחד ולא בשניים נפרדים. ניקח אחריות על הגינה שלכם משלב השרטוטים ועד לרגע שבו תשתו את כוס הקפה שלכם או תארחו את המשפחה והחברים. אנחנ מתכננים רק דברים שניתן להוציא לפועל בתנאי השטח הקיימים ובמסגרת התקציב. בלי הפתעות לא צפויות, בלי בלתמי"ם ועם המון אהבה לצומח ולעץ.