שירות לקוחות: 050-591-4737
  • פייסבוק
  • אינסטגרם

תכנון גינות בבתים פרטיים

החלום על בית פרטי עם גינה משותף כמעט לכולם והנה אתם זכיתם להגשים אותו. שקט, טבע, ציוץ ציפורים, אוויר צח ושלווה שאין בשום מקום אחר.

חשוב לשים לב שחלום הגינה המעוצבת והפסטורלית לא מסתיים בזה שקניתם או השכרתם בית פרטי, וכדי שזה יהיה באמת מושלם עליכם לדאוג שתהיה בו גינה ירוקה, מטופחת ויפה. אנחנו בביוגארדן מתמחים בתחום של תכנון גינות בבתים פרטים ונשמח לסייע לכם להגשים את החלום. אנו מזמינים אתכם להתרשם משלל העבודות שלנו ובעיקר לחלום על הגינה שהייתם רוצים לעצמכם. אנחנו נקשיב טוב טוב ואחר כך נגשים.
הקמת גינה בשטח גדול
מצב אחד בית פרטי הוא יתרון גדול שמאפשר לתכנון גינות מעוצבות ויפות. מצד שני בבתים פרטיים יש בדרך כלל שטח גדול במיוחד, מה שהופך את המשימה של הקמת גינה למורכבת יותר. שלב התכנון צריך לקחת בחשבון את כל השטח ולהחליט איך לנצל אותו בצורה הטובה. האם להתקין פרגולה? האם לרצף עם דק או דווקא בטון? האם לנטוע עצים גבוהים ולהתקין גדר עץ שתיתן פרטיות? כשיש שטח גדול יש הרבה החלטות שצריך לקחת בשלב של תכנון גינה בבית פרטי והרבה פעולות שצריך לבצע כדי שהגינה תהיה יפה ומרשימה. אנחנו כאן כדי לעזור!
רעיונות לעיצוב גינה בבית פרטי
בדיוק כמו בכל תחום אחר, גם התחום של עיצוב גינות נתון לשינויים, מגמות וטרנדים. רעיונות לעיצוב גינות יש בשפע אולם בסופו של דבר צריך לזכור שהגינה צריכה להיות מותאמת לצרכים שלכם ולא לשום דבר אחר. לעתים מה שיראה נפלא בדפי מגזין לעיצוב גינות, לא בהכרח יתאים בשטח שלכם ולכן יש לקחת את הדברים בערבון מוגבל. ההמלצה שלנו היא לבצע תכנון גינה מדויק עבורכם, כזה שמתייחס לתנאי השטח הקיימים כמו גם לצרכים והחלומות שלכם.
תכנון גינה חסכונית במים
כשמגיע השלב של תכנון גינה יש לקחת בחשבון פרמטרים רבים כאשר המרכזי שבהם הוא תחזוקת הגינה והמים הדרושים לה. מעבר להשקעה הכספית, מצב המים במדינה שלנו אינו מזהיר ויש להתייחס לכך בתכנון גינות פרטיות. גינה חסכונית במים תאפשר לכם ליהנות מפינה ירוקה מבלי להשקיע כספים רבים על מים. איך עושים את זה? התקנת דשא סינטטי ובחירה של צמחים שאינם דורשים השקייה הם רעיון אחד שיסייע לכם במשימה. דשא סינטטי אינו דורש תחזוקה או השקייה ואתם יכולים ליהנות משטח ירוק ומפנק מבלי לדאוג לכיסוח או לבזבוז של מים.