שירות לקוחות: 050-591-4737
  • פייסבוק
  • אינסטגרם

תחזוקת ריהוט גינה מעץ

כדי לוודא שרהיטי הגינה שלנו ישמשו אותנו זמן רב עליהם להיות מותאמים לשהייה בחוץ ועליהם להיות עמידים וחזקים במיוחד

לא קל להיות רהיטי גינה. הם צריכים גם להיות נוחים, גם להיות יפים וגם לעמוד איתנים בכל תנאי מזג האוויר. בקיצור, מדובר בתפקיד מאתגר במיוחד ועם זאת מלא סיפוק. כי כשרהיטי גינה הם איכותיים ומפנקים, הם קוצרים מחמאות ונעשה בהם שימוש רב. אנחנו בחברת ביוגארדן מאמינים שרהיטי הגינה צריכים לעבוד בשבילנו ולא אנחנו בשבילם. בדיוק בגלל זה אנחנו מקפידים לייצר רהיטים באיכות הגבוהה ביותר וכאלה שדורשים תחזוקה מינימלית. זה אומר שכל הרהיטים שלנו מתאימים כדי להתמודד עם גשם או שמש ואתם לא תצטרכו לעשות כמעט כלום כדי לוודא שהם ישמשו אתכם לשנים רבות.
חידוש ריהוט גן
ריהוט גן איכותי הוא כזה שלא צריך לחדש אותו כמעט אף פעם. זהו ריהוט שמיוצר מחומרי הגלם הטובים ביותר וגם אם לא תכסו אותו בכל החורף, הוא ישמור על עמידותו. תחזוקת רהיטי הגינה שלנו היא מינימלית ביותר ואינה מצריכה מכם כמעט דבר. אנו מזמינים אתכם להתרשם מבתי העץ שלנו, מהספסלים, מהכסאות ומכל פריט אחר שמיוצר על ידנו ושומר על טיבו גם ללא חידוש או תחזוקה שוטפת.
 
איך לשמור על ריהוט גן בחורף
רבים חושבים שכדי לשמור עמידות רהיטי הגינה שלהם בחורף עליהם לכסות אותם לאורך כל העונה ולדאוג שטיפת מים לא תפגע בהם. הדבר נכון כשמדובר ברהיטים שאינם איכותיים דיים ובכאלה שמיוצרים מחומרים זולים שאינם מתאימים לשהייה בחוץ. רהיטי העץ של ביוגארדן נועדו לשהייה בחוץ וגם אם לא תקפידו לכסות אותם בכל החורף, הם ימשיכו לשמש אתכם שנים רבות. הרהיטים מתוכננים לעמידה בחוץ, מה שאומר שאם פתאום צץ לו יום שמש נעים תוכלו להשתמש בהם מבלי להסיר את הכיסוי או להוציא אותם מהמחסן.
רהיטי גינה עמידים
רהיטי הגן שלנו מיוצרים מעץ אורן מחוטא ומטופל שמבטיח את עמידותם הגבוהה. בנוסף לכך אנו דואגים לצבוע אותם בצבעי פלוד מבית סאן-דק שאלו צבעים שמיועדים באופן ספציפי לרהיטים ששוהים בחוץ. זה אומר שתחזוקת הריהוט היא מינימלית ביותר ואנחנו בטח שלא נבקש מכם לצבוע אותם מידי שנה. הצבע המיוחד הזה מבטיח איטום מקרני שמש ומרטיבות הגשם, באופן שישמור עליהם במיטבם לאורך זמן.