שירות לקוחות: 050-591-4737
  • פייסבוק
  • אינסטגרם

תחזוקת רהיטי גינה נכונה

החלטתם להפוך את החצר שלכם לפינה מעוצבת ומושקעת, כזו שלא תרצו לעזוב וכזו שכולם ירצו להתארח בה

השקעתם את מיטב כספיכם בעיצוב הגינה, שתילת צמחים (שיהיה קצת ירוק בעיניים), בניית פרגולה (שתספק צל מהשמש) וגם ברכישת ריהוט גן מעוצב שיהפוך את הגינה לפינת חמד של ממש. אחרי שהגינה שלכם מוכנה ומושלמת נותרה השאלה איך מתחזקים את ריהוט הגינה ואיך גורמים לו לשרוד למשך זמן רב ולשמור על מראה מהמם בדיוק כמו שקניתם אותו?
ספסלוני עץ קטנים
על ספסלים כאלה אין ספק שתצרצו לשמור מנזקי מזג האוויר
ריהוט גן, בניגוד לריהוט בפנים הבית, נתון לחסדי מזג האוויר ולכן העמידות שלו מוטלת בספק גדול יותר. אתם בטח לא רוצים שהרהיטים יתבלו, יישחקו, שהעץ יתנפח ושהצבע ירד ולכן חשוב לתת את הדעת על סוגייה זו. אז מה עושים? הנה התשובות:
בחירת ריהוט גן איכותי ועמיד
העניין עם תחזוקת רהיטי גינה מתחיל עוד לפני שקניתם אותם. מה הכוונה? ובכן, לבחירה שלכם יש חלק בלתי נפרד בשאלת התחזוקה וככל שתקפידו על בחירה חכמה ואיכותית כך תוכלו לחסוך מכם את נושא תחזוק רהיטי החצר שלכם. לחסוך לגמרי? לא נצטרך לעשות כלום בשביל לשמור על העמידות שלכם? כלום כלום ! איך זה עובד? ריהוט גן איכותי הוא כזה שמיוצר מחומרים שמתאימים לשהייה בחוץ. הוא מצופה בשכבות מגן מפני גשם ושמש ואמור לשמור על המראה המקורי שלו לאורך זמן, אפילו אם לא תעשו דבר לטובת התחזוקה שלו. נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? אנחנו מזמינים אתכם להתרשם מרהיטי החצר שלנו בביוגארדן. פינות ישיבה ושלל רהיטי גינה שמיוצרים כדי לשמש אתכם לאורך זמן בתנאי חוץ ותחת כל מזג אוויר.
אדהית עץ ענקית
אדניות עץ שלא מצריכות טיפול מיוחד
איך לשמור על ריהוט גן מעץ בחורף ובקיץ?
לכל אחת מעונות השנה ישנם האיומים שהיא מביאה איתה על ריהוט הגן שלנו. הגשם שמרטיב אותם עלול לגרום לעץ להתנפח ולצבעים להתבלות. השמש החזקה שהתברכנו בה במדינה עלולה גם לפגוע בשלמות העץ והצבעים של הרהיטים. יצרני רהיטים אמינים ומקצועיים יבחרו בחומרים איכותיים שיתמודדו עם האיומים האלו ויחסכו לכם את הצורך בדאגה לתחזוקת הרהיטים. ריהוט גן עמיד לגשם ולשמש הוא כזה שאין צורך לדאוג לתחזוקה שלו ואפילו לא לקירוי שלו. זה ריהוט שיכול לשהות בתנאי חוץ כל השנה ולשמש אתכם לאורך שנים רבות מבלי להיהרס ומבלי שאתם תצטרכו להשתעבד לתחזוקתו.
תחזוקת רהיטי גינה מעץ
שוק רהיטי החצר מעץ מציע מגוון עצום של אפשרויות, חלקן טובות ואיכותיות וחלקן פחות. ההמלצה שלנו היא לבחור ריהוט גן מעץ מלא בלבד ולהימנע מרכישת התחליפים הזולים והלא איכותיים. ריהוט מעץ מעובד הוא אמנם זול יותר אך הרבה פחות איכותי וכנראה שתצטרכו לכסות ולקרות בכל פעם מחדש בשביל שישרוד. מיותר לציין את הטירחה שבדבר ולכן כדאי בהחלט להשקיע ברהיטי עץ מלא. כדי לתחזק רהיטי גינה מעץ מלא לא תצטרכו לעבוד קשה בכלל שכן עץ מלא איכותי אמור לעמוד בפני פגעי מזג אוויר.  אם תוודאו שהוא גם צבוע בצבעי עץ איכותיים תוכלו להיות רגועים שהרהיטים ישמשו אתכם לאורך זמן.