שירות לקוחות: 050-591-4737
  • פייסבוק
  • אינסטגרם

תהליך עיצוב והקמת גינה - מא' ועד ת'

נכון שמדובר בתהליך ארוך שדורש הרבה מאמץ ותקציב אבל בסופו צפויה לכם גינה מעוצבת ונפלאה

מקום של שקט ושלווה שתוכלו לשתות בו את כוס הקפה שלכם אחרי יום עבודה מפרך, לארח חברים ומשפחה בחגים, או סתם לשבת עם הילדים לארוחת ערב רגילה של אמצע השבוע. מה שאנחנו מנסים לומר הוא שהמאמץ והעבודה הקשה לגמרי שווים את זה, מה גם שתוכלו לדלג עליהם ולהשאיר את העבודה לנו. אנחנו בביוגארדן מבצעים הקמה ועיצוב גינות כבר מעל 15 שנה ונשמח ליצור גם עבורכם אי ירוק שהוא רק שלכם. ישנם שלבים ברורים בהקמת גינה וכדי שהתוצאה הסופית תהיה טובה ומוצלחת, מומלץ לעמוד בהם.
תכנון גינה בבית פרטי
כל השלבים מובילים לגינה מושלמת
השלב הראשון והחשוב: תכנון
כמו שאף קבלן לא היה מתחיל לבנות בית בלי תכנית אדריכלית, כך גם אנחנו לא מקימים גינה לפני שתיכננו אותה לפרטי פרטים. במהלך התכנון יש לבחון את הצרכים של בני המשפחה, את תנאי השטח וכמובן את התקציב. התכנית צריכה לשקף את כל אלו ורק כשהיא מוכנה ושלמה ומוסכמת על בני הבית ועל אנשי המקצוע - מתחילים בהקמת הגינה.
השלב השני: עבודות הקמת הגינה
בדיוק כמו בבניית בית, גם בביצוע הקמת גינה יש שלבים ברורים. כמו שלא נעשה ריצוף לפני שנבנה את היסודות, כך גם בבניית הגינה יש סדר פעולות מוסכם. ראשית כל נכין את השטח, נפנה פסולת ודברים שלא אמורים להיות בה ונדאג ששטח הגינה יהיה פנוי עבור עבודות ההקמה. לאחר מכן נתחיל במשימות כפי שהן עולות מהתכנית: שתילת דשא חי או התקנת דשא סינטטי, בניית דק או פרגולה, ולבסוף נטיעת עצים ושתילת צמחים.
השלב השלישי: אבזור וריהוט הגינה
משום מה רבים בוחרים לדלג על השלב הזה ולחכות איתו לחודשים הבאים, אך אנחנו מאמינים שמדובר בחלק בלתי נפרד מעיצוב הגינה. ריהוט גן , אדניות עץ, ואביזרים אחרים לגינה הם חשובים כמו הדק והפרגולה וכמו הדשא שיהיה בגינה שלכם. הם אלו שמוסיפים לה את היופי , הנוחות והפינוק והם שהופכים אותה לגינה מושלמת. ההמלצה שלנו היא להשאיר תקציב לרהיטי גינה ולאביזרים האלו במהלך התכנון כדי שתוכלו ליהנות ממראה שלם כבר בסוף התהליך.