שירות לקוחות: 050-591-4737
  • פייסבוק
  • אינסטגרם

שלושה יתרונות בבית עץ לילדים עבודת יד

זה נכון שתוכלו לקנות בית עץ זול יותר שיוצר בייצור המוני (מפלסטיק למשל), אבל אין תחליף לבית שנבנה בעבודת יד. הנה שלושה יתרונות שהופכים אותו לבחירה הטובה ביותר

אנחנו יכולים לספר לכם בלי סוף שבית עץ לילדים הוא הדבר הכי טוב שתוכלו לתת לילדים שלכם. אנחנו יכולים לספר לכם שזה המקום הטוב ביותר לצבירת זיכרונות ילדות, שזה מקום מושלם לפיתוח חברויות, שזה האלטרנטיבה הטובה ביותר למסכים שמאיימים לכלות כל חלקה טובה בחיינו, ושבאופן כללי בית עץ לילדים הוא מתנה קסומה שקשה לתאר במילים. ואחרי שהבהרנו למה אתם ממש חייבים שיהיה לכם בית עץ בגינה, הגיע הזמן לדבר על בתי עץ בעבודת יד.
כל מה שתצטרכו לעשות הוא לחכות שהוא יגיע אליכם
בשנים האחרונות נמכרים המון קיטים לבניה עצמית של בית עץ. מדובר למעשה על ערכה שכוללת את כל חלקי הבית והיא מגיעה ארוזה בחבילה כשלכם נותר להרכיב את הכל לכדי בית עץ. אנחנו לא מכירים את היכולות הטכניות שלכם, אבל הניסיון שלנו מלמד אותנו שההרכבה לא תמיד כל כך פשוטה.
בית עץ לילדים עבודת יד
בית עץ עבודת יד בהתאמה מלאה לדרישותיכם
גם אם מבטיחים לכם שזה פשוט וקל, ברגע האמת זה מסובך ומאתגר ברמה שאפילו תצטרכו סיוע של איש  מקצוע. בתי העץ שלנו בביוגארדן מיוצרים ומורכבים בעבודת יד בנגריה שלנו ומגיעים אליכם כשהם שלמים ומוכנים לשימוש מיידי. אנחנו נעשה את העבודה הקשה ולכם יישאר רק לחכות בסבלנות שהבית יגיע אליכם. (מבטיחים שזה לא ייקח הרבה מידי זמן!).
איכות שלא תמצאו בשום מקום אחר
בתי העץ שמיוצרים במפעלים בייצור המוני אולי יפים ומפתחים (בזכות המחיר הנוח), אך האיכות שלהם מוטלת בספק. אין תחליף לעבודת יד! כל עוד בוחרים בנגר מיומן ובעל ניסיון בבנייה של בתי עץ. בתי עץ בעבודת יד הם מוצרים שתוכננו לאחר מחשבה רבה וכל הפרטים בהם נלקחו בחשבון. גם אם תהיה תקלה או בעיה כלשהי (מה שבהחלט יכול לקרות, כולנו בני אדם), יהיה לכם עם מי לדבר. יש כתובת מאחורי הבתים האלו ומי שייתן לכם שירות אמין בכל זמן שתזדקקו לו. במפעלים וחברות גדולות זה לא תמיד יהיה.
התאמה מושלמת לצרכים ולחלומות שלכם
היתרון הגדול ביותר של בית עץ לילדים שיוצר בעבודת יד הוא שניתן להתאים אותו באופן מושלם אליכם. חולמים על בית עם מגלשה? זקוקים לחלון גדול יותר או קטן יותר? רוצים שיהיו בו מדרגות או קיר טיפוס? כשבוחרים בייצור עצמי בעבודת יד אפשר להגשים את כל החלומות ולהתאים את הבית באופן מושלם לשטח שברשותכם ולצרכים שלכם. זה בדיוק מה שאנחנו עושים בבתי העץ שלנו ונשמח לעשות זאת גם עבורכם.