שירות לקוחות: 050-591-4737
  • פייסבוק
  • אינסטגרם

שלבים בתכנון והקמת גינה

גינה מושלמת היא גינה שמשרתת את הצרכים שלכם, גינה שמהווה אי של שקט ושלווה

גינה שכיף להסתכל עליה ועוד יותר כיף לשבת בה. אז איך מגיעים לגינה חלומית שכזו? הסוד הוא בתכנון נכון. כדי לתכנן את גינת החלומות שלכם עליכם לפעול באופן מסודר ולפי שלבים ברורים והגיוניים. כמו שלא מתחילים לבנות בית מהגג, כך גם אין שום סיבה שתתחילו את הקמת הגינה שלכם מקניית ריהוט גן… אז בואו נעשה את זה מסודר! הנה השלבים העיקריים בתכנון וגם הקמת גינות ואם תצעדו לפיהם תוכלו ליצור לעצמכם גינה חלומית שמותאמת בדיוק אליכם.
הגדרת תקציב
בשלב הראשוני, ועוד לפני שתקנו צמח אחד לגינה שלכם, עליכם להגדיר תקציב. התקציב צריך להיות מותאם ליכולות שלכם וכמובן לצרכים שלכם. זה אומר שאם תמיד חלמתם על בריכה בחצר אך יכולותיכם הכלכליות אינן מאפשרות זאת, תאלצו לוותר בשלב זה. ההמלצה שלנו היא להגדיר תקציב שאפשרי עבורכם ולא כזה שיכניס אתכם לחובות. זכרו כי אפשר לתכנן גינה חלומית כמעט בכל תקציב וכל עוד תפעלו בשיקול דעת תוכלו ליהנות מהגינה אפילו יותר... השלב של הגדרת התקציב הוא חשוב במיוחד והוא זה שמהווה את הבסיס לתכנון הגינה.
בחירת סגנון העיצוב
בשלב הזה עליכם יהיה לבחור את סגנון העיצוב שיקבע איך הגינה שלכם תראה. בתחום הגינון יש כל כך הרבה סגנונות ולכן זהו שלב לכל דבר ועניין. סגנון העיצוב צריך להיות מותאם לתקציב שברשותכם ולמטרות שהגינה שלכם אמורה למלא. האם זו גינה שנועדה שיישבו בה הרבה? אולי בכלל זו גינה לנוי ? נסו להגדיר ככל שתוכלו למה הולכת לשמש הגינה שלכם ובהתאם לכך (ולתקציב כמובן) בחרו את סגנון העיצוב.
שלב הקמת הגינה
אחרי שהגדרנו תקציב, בחרנו את סגנון העיצוב - הגיע הזמן לדבר האמיתי! בשלב הביצוע תוכלו לראות איך גינת החלומות שלכם קורמת עור וגידים והופכת חלום למציאות. שלב הביצוע צריך להגיע רק לאחר השלבים הקודמים ורק כאשר יש ברשותכם תכנון מדויק ולפרטי פרטים שמראה כיצד תראה הגינה. ככל שתעשו את זה מסודר יותר כך יהיו פחות הפתעות, הן מהבחינה של חריגות תקציב והן מהבחינה של מראה הגינה. אז עכשיו כל שנותר לכם הוא ללכת לישון, לחלום על הגינה שהייתם רוצים ולהתחיל לתכנן את הדרך להגשמת החלום. אנחנו כאן כדי לעזור.