שירות לקוחות: 050-591-4737
  • פייסבוק
  • אינסטגרם

שולחנות קק"ל, מסתבר שאפשר גם בבית

בואו להתרשם מקולקציית שולחנות הפיקניק של ביוגארדן שמגיעים בצבעי עץ או בצבעים לבחירתכם ומתאימים גם למבוגרים וגם לילדים.

אנחנו יודעים שאתם אוהבים לעשות פיקניק, לנשום את האוויר הצח ולחבר בין שתי אהבות גדולות שלכם - אוכל וטבע. החדשות הן שלא צריך לעמוד שעות בפקקים ולא צריך לנסוע רחוק כל-כך בשביל ההנאות הפשוטות והטובות של החיים האלו. שולחנות פיקניק, הידועים בשמם שולחנות קק"ל, מתאימים לא רק לפארקים ולשמורות הטבע אלא בהחלט גם אליכם לחצר או למרפסת. כך תוכלו לאכול בטבע כל יום, בספונטניות, בלי פקקים ובלי לתכנן מראש. כי אין שום סיבה שלא תהפכו את החצר שלכם לפינת חמד, בדיוק כמו בפארקים ובשמורות הטבע.
שולחן פיקניק מעץ מלא
שולחן קקל ביתי
בית נקי, ילדים שמחים, הורים מאושרים
מעבר לזה שהם מכניסים המון יופי לגינה ומעבר לזה שהם איכותיים ונוחים לשולחנות פיקניק בגינה הביתית יש יתרון נוסף ומשמעותי. ברגע שהם שם כמעט כל הארוחות עוברות החוצה באופן טבעי. כי הרבה יותר כיף ונוח לאכול בחוץ וכשיש שולחן ראוי לכך הכל הופך נוח ונעים יותר. זה אומר שארוחות הערב מתקיימות כמעט רק שם (במיוחד כשבארץ מזג האוויר מאפשר את זה כמעט כל השנה). זה אומר שהבית נשאר נקי, שאתם ההורים עובדים הרבה פחות קשה וכולם שמחים הרבה יותר. שווה, לא?
שולחנות קק"ל לכל החיים
אנחנו בביוגארדן מאמינים שהרהיטים שלנו צריכים לעבוד בשבילנו ולא אנחנו בשבילם. מסיבה זו אנחנו מייצרים אותם מעץ אורן מלא ומחוטא שידוע בעמידות הגבוהה שלו. אנחנו צובעים אותם בצבעים ומצפים אותם בחומר שאוטם מים וקרני שמש, כך שהם אינם דורשים תחזוקה שוטפת ויכולים לשהות בחוץ ללא חשש. שולחנות הפיקניק שלנו ישמשו אתכם למשך שנים רבות במיוחד והיתרון הגדול הוא שלא תצטרכו לצבוע אותם מידי שנה ובטח שלא לכסות אותם. הם יעבדו בשבילכם!
שולחנות במידות קטנות - כי גם לילדים מגיע שולחן משלהם
מכירים את זה שאתם יוצאים לפארקים, מתמקמים סביב שולחן קק"ל שמוצב שם אבל הוא גבוה מידי וכל הילדים אוכלים בסופו של דבר על הריצפה? בדיוק עליהם חשבנו כשתיכננו שולחנות פיקניק לילדים. אלו שולחנות שמותאמים במיוחד למידותיהם של הקטנטנים כדי שגם הם יוכלו לאכול בנוחות ובכיף בגינה הביתית שלכם. ישנם דגמים שונים וניתן לבחור אותם בצבעים לבחירתכם. רבים בוחרים לקנות אותם בתור מתנות יום הולדת לילדים ואנחנו אולי משוחדים אבל חושבים שזו מתנה מושלמת, מיוחדת ושימושית.