שירות לקוחות: 050-591-4737
  • פייסבוק
  • אינסטגרם

שולחנות פיקניק מעץ לגינה

שולחנות פיקניק במגוון דגמים וצבעים מבית היוצר של ביוגארדן הם פריט חובה בכל גינה!

מעבר לזה שהם מעוצבים ומוסיפים סטייל, הם גם כל-כך פרקטיים כך שתתקשו להבין איך הסתדרתם בלעדיהם עד עכשיו.

שולחנות פיקניק מעץ הם הפיתרון המושלם לארוחות קיציות ונפלאות בחצר, בגינה או במרפסת. ומה שהכי יפה בכל הסיפור הזה הוא שהבית נשאר נקי…

ניתן לבחור מבין שלל העיצובים המקוריים שקיימים את האהוב עליכם ביותר ולפנק את כל בני המשפחה בשולחן איכותי ונוח. אנו מייצרים שולחנות פיקניק מעץ בעבודת יד ובהקפדה יתרה על איכות, עיצוב, נוחות ואסתטיקה. בנוסף לשולחנות פיקניק מעץ למבוגרים מחכים לכם כאן מגוון דגמי שולחנות פיקניק לילדים כדי שגם הם יוכלו ליהנות מארוחות מפנקות באוויר הפתוח.

שולחנות פיקניק מעוצבים מעץ

כשמשקיעים בעיצוב הגינה חשוב להשקיע ולדאוג שכל פריט שייכנס אליה ישתלב בה בצורה הרמונית מדויקת. על זה בדיוק חשבנו ועל זה בדיוק חלמנו כשעיצבנו את שולחנות הפיקניק שלנו. דמיינו אותם מגיעים לגינות, חצרות או מרפסות ומאפשרים לכולם לשבת בהם בנוחות ובכיף. העיצובים המקוריים של השולחנות ורהיטי הגן שלנו מתוכננים לאחר מחשבה עמוקה ובעיקר באהבה גדולה לעיצוב ולאסתטיקה.

שולחנות פיקניק מעץ לילדים

בית נקי, ילדים מאושרים, הורים רגועים – האם זה אפשרי בכלל? ברור שכן! עם שולחנות הפיקניק לילדים שלנו זה אפילו קל. השולחנות האלה כל-כך אהובים על ילדים כך שהם לא ירצו לאכול בשום מקום אחר חוץ מהגינה או המרפסת. זה אומר שהבית שלכם יישאר נקי, הם יהיו שמחים ואתם תהיו רגועים. כבר אמרנו כמה שזה קל? שולחנות פיקניק מעץ לילדים של ביוגארדן הם שולחנות איכותיים במיוחד שמחזיקים מעמד למשך שנים רבות וארוכות ואינם דורשים תחזוקה מיוחדת. הם מיוצרים מחומרי הגלם הטובים ביותר, בטוחים לשימוש וכמובן נוחים.

שולחן פיקניק מעץ בצבעים

מחפשים שולחנות פיקניק מיוחדים בצבעים? אצלנו בביוגארדן מחכים לכם שולחנות פיקניק מעץ צבוע במגוון צבעים לבחירתכם. אנו משתמשים בצבעים איכותיים במיוחד שמגנים על העץ ושומרים על עמידות גבוהה. שולחנות הפיקניק שלנו מתאימים לכל מקום: לגינה, לחצר, למוסדות חינוך, פארקים או לכל מקום אחר. הם מתוכננים כך שהישיבה והאכילה עליהם תהיה נוחה ומפנקת במיוחד.