שירות לקוחות: 050-591-4737
  • פייסבוק
  • אינסטגרם

שולחן פיקניק מעץ - פריט ריהוט הגן האולטימטיבי

אצלנו בביוגארדן תמצאו את השולחנות האלו בשלל דגמים, גדלים וצבעים כאשר כולם מיוצרים מעץ מלא ומיועדים לשהייה בתנאי חוץ בגינה שלכם.

נכון שהחיים הם לא פיקניק ונכון ששולחן פיקניק לא יהפוך אותם לכאלה ובכל זאת, אנחנו מאמינים שמדובר בריהוט הגן האולטימטיבי. כזה שלא כדאי לוותר עליו וכזה שיעשה את החיים שלכם קלים ושמחים יותר. אז עד שהחיים שלכם יהיו פיקניק, הצטיידו בשולחן פיקניק, הידוע גם בשמו שולחן קק"ל ויהיה הרבה יותר קל!
שולחן פיקניק - ריהוט מפנק לגדולים ולקטנים
אנחנו בביוגארדן מאמינים בשוויון ומאמינים שלכולם מגיע ליהנות מריהוט גן מפנק. גם למבוגרים, גם לילדים, גם לדודה הזקנה וגם לאמא העייפה. בדיוק בגלל זה יצרנו שולחנות פיקניק למבוגרים וגם שולחנות פיקניק לילדים. כל אחד מהדגמים מותאם באופן מדויק ובמטרה להיות נוח ומפנק. כדי שתוכלו לשבת בגינה שלכם בכיף ולאכול את הארוחות שלכם בסטייל מושלם.
שולחנות פיקניק לגינה
שולחן פיקניק לילדים
למה בעצם צריך שולחן פיקניק?
היתרון הגדול של שולחן פיקניק לגינה הוא שאפשר לעשות בו הכל. כמובן שהמטרה הראשונית שלו היא ארוחות, אבל זו בטח לא המטרה היחידה. הילדים יכולים לצייר עליו ולעשות בו שעת יצירה קסומה ונעימה, הם יכולים לשחק עליו משחקי קופסה או סתם לשבת ולבלות עם חברים במשחק דמיוני. המבוגרים יכולים לשתות בו את הקפה של הבוקר , להזמין אורחים ל"על האש" ואפילו לעשות בו את הפגישות החשובות ביותר. היתרון הגדול שלו הוא שהוא מאפשר חיים שלמים בגינה, מה שאומר שהבית שלכם יישאר נקי...
כמה עולה התענוג של שולחן פיקניק לגינה?
אחרי שהשתכנעתם שאתם חייבים לצייד את הגינה שלכם בשולחן פיקניק, הגיע הזמן לבחור את השולחן המושלם. אם תערכו השוואת מחירים לשולחנות פיקניק תגלו שיש קשת מחירים רחבה במיוחד. המחירים יכולים לנוע בין מאות שקלים ולהגיע עד אלפי שקלים לשולחן. אז איך בוחרים? שימו לב שהאיכות במקרה זה היא חשובה במיוחד. מדובר בשולחן שמיועד לבחוץ ונתון לפגעי מזג אוויר כאלה ואחרים. גשם, שמש, רוחות ומשקעים יהיו מנת חלקו והוא חייב לעמוד בהם איתן. הקפידו לבחור שולחן קק"ל מעץ מלא שמתאים לשהייה בחוץ. גם אם זה ידרוש מכם לשלם יותר, בטווח הרחוק זה יהיה שווה את זה.