שירות לקוחות: 050-591-4737
  • פייסבוק
  • אינסטגרם

שולחן גינה מעץ - הרהיט הראשון שתרצו לרכוש

כשאתם יושבים בגינה ושותים קפה, על מה אתם מניחים את הכוס? על הריצפה? על שולחן ישן? עם הידית של הכיסא? על שולחן מפלסטיק? אוקיי, יש לנו תחושה שאתם צריכים שולחן גינה חדש ויש לנו תחושה שאנחנו יכולים לעזור לכם בעניין.

בין כל הרהיטים שאנחנו מייצרים תמצאו גם מגוון שולחנות עץ שיתאימו במיוחד לגינה שלכם. הם מיוצרים מעץ מלא וצבועים בצבעי פלוד שמעניקים להם אטימות ממים ומשמש. זה אומר שהם מתאימים בול לחצר, לא מאוימים ממזג אויר כזה או אחר וישמשו אתכם שנים רבות. בואו להתרשם.
למה בכלל צריך שולחן מעץ לגינה? מה רע בפלסטיק?
האמת שאתם לא היחידים ששואלים את השאלה הזו ואנחנו מבינים מאיפה היא מגיעה. כיום ניתן למצוא שולחנות גינה מפלסטיק במחירים ממש נוחים ובבמגוון עיצובים. ולמרות כל זה, אנחנו חושבים שהבחירה בעץ עדיפה לכם.
שולחן גינה קטן
שולחן גינה כחלק אינטגרלי מפינת ישיבה בחוץ
יש משהו בפלסטיק שיוצר לו מראה מתועש ומלאכותי, מה שאי אפשר להגיד על עץ. כשמדובר על גינה או חצר שטובלות בטבע רצוי להתאים את הריהוט לאווירה המיוחדת הזו. שולחנות עץ משתלבים בגינות בצורה הרמונית וטבעית ויוצרים מראה אסתטי מושלם. מה גם שמדובר בשולחנות איכותיים הרבה יותר מאלו שעשויים מפלסטיק.
שולחן גינה מעץ בעיצוב אישי לצרכים ולחלומות שלכם
לקוחות רבים מגיעים אלינו אחרי שחיפשו בחנויות רבות ריהוט גינה מעץ ולא מצאו בדיוק את מה שחסר להם. או שהשולחן היה ארוך מידי או שהוא היה קצר מידי או שהוא לא בדיוק בצבע שהם מחפשים. בדיוק כאן אנחנו נכנסים לתמונה. אצלנו תמצאו ריהוט גן איכותי שמיוצר כולו מעץ מלא. אנחנו מייצרים שולחנות ומגוון רהיטים בהתאמה אישית לצרכים שלכם. זקוקים לשולחן באורך מסוים? בגובה ספציפי? עם ספסלים או בלי? נשמח לייצר עבורכם את השולחן המושלם והמדויק ביותר.
שולחן קקל
שולחן פיקניק לגינה בסגנון שולחנות קקל
כך תדעו שהשולחן שאתם בוחרים הוא הטוב ביותר
שימו לב שלא כל שולחן מעץ יתאים לגינה שלכם ואם אתם רוצים שולחן שישמש אתכם לשנים רבות, אתם צריכים לבחור אותו בקפידה. קודם כל חשוב לוודא שהשולחן מיוצר מעץ מלא שכן כל חומר אחר יפגע בעמידות השולחן. כמו כן יש לבדוק שהשולחן מצופה בצבע או בחומר שמגן עליו מפני גשם ושמש. שולחנות גינה אמורים וצריכים להיות בחוץ גם בלי שתצטרכו לכסות אותם בכל פעם. שולחן טוב הוא שולחן שמצריך מכם מינימום תחזוקה! דאגו לרכוש שולחן עץ איכותי שמתאים לשהייה בחוץ וישמש אתכם לאורך זמן, זה לא משהו שמחליפים בכל שנה.