שירות לקוחות: 050-591-4737
  • פייסבוק
  • אינסטגרם

שדרוג מרפסת שמש בדרך הקלה

גם מרפסת שמש יכולה להיראות ולהרגיש כמו מרפסת מהחלומות. גם אם היא קטנה, גם אם היא ישנה וגם אם היא לא המרפסת שחלמתם עליה כל החיים.

בכמה צעדים פשוטים תוכלו להפוך אותה למרפסת מהממת שלא תרצו לעזוב. תשתו בה בכיף את כוס הקפה של הבוקר, את זו של אחרי יום עבודה מפרך ותעבירו בה שעות רבות בימי שבת. מה שאנחנו מנסים לומר הוא שגם אם המרפסת שיש לכם היא לא זו שהייתם מאחלים לעצמכם (מבחינת גודל, צורה, מיקום או כל דבר אחר) היא יכולה בקלות להפוך להיות משהו טוב הרבה יותר.
חולמים על מרפסת שמש מושלמת? קודם כל אדניות!
אומרים, ובצדק, שאדניות הן כמו תכשיטים. הן מצליחות להוסיף כל-כך הרבה יופי לכל מקום שהן מגיעות וזה עוד לפני שדיברנו על הפונקציונאליות שלהן. היתרון הברור שלהן הוא שניתן לגדל בהן צמחים ופרחים בכל מקום וגם אם מדובר במרפסת גבוהה הרחק מהאדמה. הן מהוות למעשה "מצע מנותק" שמאיץ את תהליך הצמיחה ומאפשר לכם ליהנות מיבול איכותי, טבעי וטרי לאורך כל השנה. אנחנו בביוגארדן מייצרים אדניות עץ איכותיות בשלל דגמים מעוצבים במגוון צבעים. בחרו את האדניות המועדפות עליכם ותראו איך ברגע אחד הן ישדרגו את המרפסת שלכם ויהפכו אותה למשהו אחר לגמרי.
אדנית עץ גדולה
אדניות עץ למרפסת
מרפסת מושלמת חייבת ריהוט גן מושלם
אתם יכולים להשקיע בצמחים ופרחים מכל הסוגים, לצבוע את הקירות בצבעים מעודכנים ולהניח בה חפצי נוי יקרי ערך. כל זה לא יספיק כדי להפוך אותה למרפסת מושלמת כי הרי ידוע שריהוט גן הוא המפתח להכל. כדי שיהיה לכם באמת נוח ומפנק במרפסת שלכם אתם חייבים רהיטים מפנקים שידאגו לזה. פינות ישיבה מעץ מלא עם כריות או בלי, כסאות נוחים, שולחן קפה מעוצב, נדנדות מעץ או כל דבר אחר שיתאים למרפסת שלכם ויהפוך את השהות בה לנעימה הרבה יותר.
התייחסו למרפסת שלכם כאל חלק בלתי נפרד מהבית
רבים מתייחסים למרפסת שלהם כאל חלק שולי ונפרד מהבית, מה שהופך אותה באופן מיידי לחלק מוזנח יותר. השלב הראשון בשדרוג המרפסת הוא להתייחס אליה כאל אחד החדרים בבית. בדיוק כמו שלא הייתם מזניחים את הסלון או חדר הילדים, כך אין שום סיבה שתזניחו את המרפסת. דאגו לעצב אותה ולטפח אותה כך שתהיה פרקטית ונעימה. תוכלו להציב בה ספסלים עם מגירות לאחסון כדי שהיא תמיד תהיה מסודרת ונעימה. לא תמיד חייבים להשקיע כספים רבים בעיצוב המרפסת והמחשבה על הפרטים הקטנים מספיקה כדי שהיא תהיה מקום נעים ומטופח.