שירות לקוחות: 050-591-4737
  • פייסבוק
  • אינסטגרם

רעיונות מקוריים לעיצוב הגינה

בואו נדבר רגע על הגינה שלכם. מה חשוב לכם שהיא תהיה? מקום מפנק לאירוח? מקום יפה ומעוצב? אי של פינוק לילדים? ואולי בכלל הכל ביחד?

עיצוב גינות הוא תחום שלם שאנשים לומדים באופן מקצועי שנים רבות, אבל אתם בהחלט יכולים לעשות את זה בעצמכם. לפני שתיגשו למשימה כדאי לחשוב בדיוק מה אתם רוצים מהגינה שלכם, מה הציפיות שלכם ממנה, איך חשוב לכם שהיא תראה, על מה אתם לא מוכנים לוותר ועל אלו דברים אתם מוכנים להתפשר. ואם מקוריות חשובה לכם אז לגמרי הגעתם למקום הנכון. צוות ביוגארדן עם כמה טיפים ורעיונות לעיצוב גינה מקורית שמצד אחד היא יפה וייחודית ומצד שני היא פרקטית ושימושית.
כניסה מעוצבת לבית
גם הכניסה לבית היא חלק מעיצוב הגינה
שתלו תבלינים באדניות מיוחדות
תבלינים, רבותי, תבלינים! הדרך שלכם לעיצוב גינה מקורית חייבת לעבור דרך תבלינים. בזיליקום, פטרוזיליה, נענע וגם תבלינים מקוריים יותר כמו למון גראס, לימונית וטימין חייבים להיות חלק מהגינה שלכם, ויותר מזה הם חייבים להיות בתבשילים שלכם. אז נכון שתבלינים הם כבר לא דבר מקורי כל-כך בגינות אבל אם תבחרו באדניות מעוצבות תוכלו לדאוג שתהיה לכם גינה מקורית ומעוצבת. כמו מה למשל? סולם אדניות עץ של ביוגארדן הוא פתרון מצוין שמתאים בדיוק עבור צמחי תבלין. גם פחיות שימורים, צמיגים וכלים ממוחזרים אחרים יכולים להיות אדניות נפלאות שיהפכו את הגינה שלכם למשהו שלא רואים בכל יום.
ארגנו פינות משחק לילדים
דרך נוספת להפוך את הגינה שלכם למקורית היא לתכנן פינות משחק לילדים שלכם. גינה שמכילה בתוכה מתקני משחק ולא רק פינות ישיבה וצמחים היא בהחלט גינה מקורית שאין בכל מקום. חשוב לזכור שהגינה נועדה לכל המשפחה וכמו שהיא תשמש אתכם היא תשמש גם את הילדים שלכם. אם יש לכם תקציב לעניין תוכלו לדאוג שיהיו בגינה שלכם נדנדות עץ לילדים, מתקני טיפוס, בית עץ למשחק ודברים נוספים. אך גם אם התקציב שלכם מוגבל אין סיבה לוותר על פינות משחק בגינה. תוכלו לעשות משחקים לגמרי בעצמכם עם קצת יצירתיות והשראה שתוכלו לשאוב מאתרי האינטרנט והרשתות החברתיות.
בית עץ אינדיאני לילדים
בית עץ לילדים מעוצב בצורת אוהל טיפי אינדיאני
בחרו פריטי עיצוב גינה מקוריים
למרות שכולם רוצים להיות מקוריים, בכל מה שקשור לעיצוב גינות המשימה אינה פשוטה כל-כך. הרי כמה אפשר להיות מקוריים בתכנון הגינה? אז דאגתם לשביל מרוצף ייחודי, לגדר מעוצבת דקורטיבית, לצמחיה נדירה ואקזוטית ועדיין אתם מרגישים שהיא לא מקורית מספיק? הסוד למקוריות טמון באקססוריז שיהפכו את הגינה לכזו. ריהוט עץ ייחודי ומקורי יכול להפוך את הגינה שלכם למשהו שונה בנוף. מה למשל? ספסלי אחסון מעץ, פינות ישיבה בעיצוב מקורי, פרגולה דקורטיבית וכו'. אם תבחרו בקפידה פריטי ריהוט גן ולא תתפתו לבחור במה שכולם בוחרים, תהיה לכם גינה מקורית ומעוצבת שנעים להיות בה.