שירות לקוחות: 050-591-4737
  • פייסבוק
  • אינסטגרם

רעיונות מקוריים לעיצוב גינות של בתים במושבים

אנחנו בביוגארדן עוסקים בתחום של הקמה ועיצוב גינות מעל 15 שנה ונשמח לתכנן עבורכם את פינת החלומות שלכם.

יש כאלו שרק המחשבה על החיים בעיר מדכאת אותם. הפיח, ההמון, הרעש והמגדלים שפזורים בכל מקום הם לא בשבילם, הם חייבים את השקט שלהם. הם רוצים לקום בבוקר לציוץ הציפורים, לריח הפרות ולאוויר נקי. הם רוצים לצאת מהבית ולראות מולם שדה ירוק או פרדס רענן. הם רוצים לגור במושב! יש כאלה שהחיים במושב הם הגשמת כל החלומות שלהם ואם אנחנו מדברים עליכם וודאי תשמחו לקרוא את השורות הבאות. כי גם אתם יודעים שחלום הבית במושב אינו שלם בלי גינה מעוצבת ונהדרת שתתרום לתחושה הנפלאה. לפניכם מספר רעיונות לעיצוב גינות בבתי קרקע במושב כדי שתוכלו ליישם אצלכם בבית וליהנות מאי של שקט ושלווה ממש מתחת לאף. וכמובן שאם אתם זקוקים לעזרה אתם מוזמנים לפנות אלינו.
גינת תבלינים - מהאדנית ישר לסיר!
אם אתם נמנים על ברי המזל שגרים במושב אל תוותרו על גינת תבלינים! גינה ירוקה ונהדרת שתאפשר לכם ליהנות מצמחי תבלין טריים ורעננים בבית שלכם. בלי חומרים משמרים, בלי אריזות פלסטיק ובלי שום דבר שאינכם יודעים מהו. אז איך עושים את זה?
אדנית לתבלינים
ערוגת תבלינים ביתית
ההמלצה שלנו היא להציב בגינה שלכם מספר אדניות מעץ ובהן לשתול את התבלינים האהובים עליכם. אדנית היא למעשה "מצע מנותק" שמזרז את תהליך הצמיחה, חוסך מקום ומאפשר לגדל צמחי תבלין נהדרים. תוכלו כמובן גם לעשות את זה בערוגת הגינה, אך אדנית היא פתרון נוח ומעוצב לגינת התבלינים החלומית שלכם. התבשילים שלכם עומדים לקבל טעמים חדשים וניחוחות יוצאי דופן.
גינה מפנקת לבילוי משפחתי ולאירוח
לרוב הבתים במושב יש חצר גדולה במיוחד שממש "דורשת" הקמת גינה מעוצבת. גינה היא המקום הטוב ביותר להיות בו במשך כל עונות השנה, ובטח שהיא גם המקום הנפלא לאירוח. חולמים על גינה מעוצבת? מעולה! הקפידו שתהיה בה פינת ישיבה מפנקת שיהיה נעים ונוח לשבת עליה, פרגולה מעץ שתיתן צל ותוסיף יופי, דק איכותי שיתרום גם הוא לסטייל של הגינה ואל תשכחו לנטוע צמחים ועצים. ככל שתשקיעו יותר בעיצוב הגינה שלכם, כך תוכלו להפוך אותה לאי ירוק של שקט ושלווה. כך תוכלו לארח חברים ומשפחה במקום נעים שבקלות יכול להפוך לחלק האהוב בבית.
שולחן קקקל מיוחד
ריהוט גן לכל המשפחה
עיצוב גינה חסכונית במים
במדינה כמו שלנו זה מתבקש לתכנן גינה שאינה דורשת שימוש במים רבים כדי לתחזק אותה. הדבר נכון במיוחד כשמדובר על בית במושב שבו בדרך כלל יש שטח רב לגינה. אז איך עושים את זה? דשא סינטטי למשל יכול להיות פתרון מעולה שגם נותן ירוק אבל גם לא דורש השקייה ושימוש במים. כך גם עצים וצמחים שמתאימים לאקלים הים תיכוני ואינם זקוקים למים רבים. ריצוף שטחים עם בטון או אבנים במקום דשא חי יכול גם כן לתת פתרון לגינה מעוצבת שלא זקוקה למים.