שירות לקוחות: 050-591-4737
  • פייסבוק
  • אינסטגרם

ריהוט עץ מלא לגינה - ליין מוצרים מיוחד

ביררתם לגבי חומרים מומלצים לריהוט גן וגיליתם שהחומר המומלץ ביותר הוא עץ מלא?

כנראה שהבדיקה שעשיתם הייתם מעמיקה ומקיפה, כל הכבוד לכם! למרות שיש רהיטי גן מהמון חומרים כמו למשל : ראטן, קש, עץ מעובד וכמובן פלסטיק, עץ מלא הוא המומלץ ביותר. מעבר לזה שמדובר בחומר הכי יפה ואסתטי (בכל זאת- על טעם ועל ריח אין להתווכח), זה החומר הכי עמיד שיש! ועל זה קצת קשה להתווכח... בואו להתרשם מקולקצית רהיטי הגן שלנו שמיוצרת כולה מעץ מלא איכותי במיוחד.
רהיטי גינה מעוצבים במגוון דגמים מקוריים
אנחנו יודעים שחשוב לכם שהגינה שלכם תהיה יפה ואסתטית ובדיוק בגלל זה השקענו מחשבה כל-כך גדולה בעיצוב הקולקציה שלנו. לקחנו בחשבון כל פרט ופרט בה כדי שהרהיטים יהיו יפים ואסתטיים במיוחד. הקולקצייה שלנו כוללת: שולחנות גינה, נדנדות עץ, ספסלי ישיבה, כיסאות נוח ואפילו בתי עץ לילדים שמיוצרים כולם מעץ מלא ואיכותי. שמנו דגש גדול על העיצוב כדי שכל הרהיטים ישתלבו באופן מושלם בגינה שלכם. מדובר בעיצובים מקוריים ומיוחדים שלנו שהפכו בני בית בגינות בכל הארץ. הצטרפו גם אתם למשפחת ביוגארדן!
ריהוט גן פונקציונאלי שתוכנן בקפידה
למרות שעיצוב ואסתטיקה הם חשובים, מה שעוד חשוב הוא פונקציונאליות לרהיטים שלנו. הם צריכים להיות יפים אבל הם גם צריכים להיות נוחים. הם צריכים למלא את כל הצרכים שלכם ולהתאים לאורך החיים שלכם. העקרונות האלו מנחים אותנו בתכנון הקולקציה ובאים לידי ביטוי ברהיטים שלנו. כל הרהיטים מותאמים לאורך החיים המודרני ואינם דורשים תחזוקה או קירוי. לא תצטרכו לצבוע אותם בכל קיץ או להקפיד לכסות אותם כשיורד גשם. אנחנו משתמשים בחומרי הגלם הטובים ביותר שמבטיחים להם עמידות גבוהה בכל מזג אויר. הרהיטים שלנו נוחים, מפנקים, לא דורשים תחזוקה ומותאמים לאקלים הישראלי. פונקציונאליות היא שם המשחק!
רהיטים לגינה שישמשו אתכם כל החיים
אנחנו מאמינים שריהוט גן הוא לא משהו שמחליפים בכל כמה שנים. זה לא אוטו וזה לא אמור להתיישן ולהישחק. הרהיטים של ביוגארדן הם בני משפחה לכל דבר ועניין והם ילוו אתכם בכל הרגעים היפים (וגם היפים פחות) של החיים. אנחנו מייצרים את כל הרהיטים מעץ אורן עמיד ואיכותי ומצפים אותם בחומרים שיוצרים אטימות למים לשמש. כך אנו מוודאים שהם יעמדו בכל אתגר וילוו אתכם לכל החיים. קרה משהו מפתיע ואחד הרהיטים ניזוק? למרות שאנחנו לא מאמינים שזה יקרה אנחנו תמיד כאן.