שירות לקוחות: 050-591-4737
  • פייסבוק
  • אינסטגרם

ריהוט גן עמיד בשמש

בביוגארדן מאמינים שריהוט החצר שלנו צריך לעבוד בשבילנו ולא אנחנו בשבילו, ובדיוק בגלל זה אנחנו מקפידים לייצר ריהוט גן איכותי שיעמוד איתן בתנאי מזג האוויר הקיצוניים ביותר, ריהוט שאינו דורש תחזוקה וכזה שישרוד במשך שנים רבות וארוכות (אפילו אם לא תכסו אותו)

הקיץ הישראלי מעמיד בפנינו לא מעט אתגרים. מעבר לזה שאנחנו צריכים להקפיד על שתיית מים והגנה על גופנו מפני השמש, אנחנו צריכים גם לדאוג לרהיטי הגן שלנו. כיאה למדינה שטופת שמש כמו שלנו ניתן למצוא בישראל ריהוט גן עמיד לשמש, כזה שיצליח להתמודד עם אתגרי הקיץ הישראלי.
פינות ישיבה לחצר
כל מרפסת וכל חצר זקוקה לפינת ישיבה איכותית שתהפוך אותה למקום מפנק שכיף ונעים להיות בו בכל ימות השנה.
ריהוט גן בתוך בית
ויש גם מי שמצא את הריהוט שלנו מתאים גם לפנים הבית
רהיטי גן זולים יש בשפע אך חשוב לדאוג שתהיה זו פינת ישיבה עמידה לשמש ולקרני UV חזקות. פינות הישיבה שלנו (ושאר ריהוט החצר) מיוצרות מעץ אורן מלא וצבועות בצבעי FLOOD מבית סאן דק. הייחודיות של הצבעים האלו מתבטאת בשכבת ההגנה שהם מספקים לרהיטים. הם יוצרים בידוד בין העץ לבין קרני השמש או הגשם ושומרים על עמידות גבוהה במיוחד לרהיטים.
כסאות עץ מסדרת האמיש של ביוגארדן
שלל צבעים בקטלוג לבחירתכם
הצבעים שומרים על חוזקם והרהיטים שומרים על המראה שלהם גם מבלי שתידרשו לצבוע אותם.  ניתן למצוא את פינות הישיבה שלנו במגוון רחב של דגמים, מידות וצבעים והן מעוצבות כך שיתאימו באופן הרמוני וטבעי לחצר שלכם.
נדנדות עץ עמידות לשמש ולגשם
כשרוכשים נדנדות עץ לילדים או למבוגרים חשוב להקפיד על מספר דברים: יש לוודא שמדובר איכותי ועמיד שישמור על בטיחות מלאה ויש לוודא שהן מותאמות לשהייה בתנאי חוץ.
נדנדת עץ
נדנדות עץ לילדים שמחזיקות שנים
נדנדות גינה הן לא משהו שאתם יכולים (או צריכים ) להכניס הביתה ובטח לא לדאוג שהן יהיו מכוסות בכל פעם שיש שמש חזקה או גשם שוטף. בדיוק בגלל זה יש להקפיד על נדנדות גינה שמתאימות לתנאי חוץ וכאלה שיוכלו לשמש אתכם בביטחה במשך זמן רב מבלי להתבלות או להיהרס.
כיסאות גינה מעץ
כסאות גן מעץ הם נוחים יותר מאלו שמפלסטיק ויכולים לשמש אתכם לזמן ארוך הרבה יותר. הם לא נשברים בקלות, לא נהרסים ולא פוגעים בעיצוב החצר.
כסאות גינה מעץ
סדרת האמיש מציעה שלושה גדלים כסאות גינה סטנדרטיים
המראה הטבעי שלהם משתלב באופן מושלם בחצר או במרפסת והם ללא ספק הריהוט המושלם למי שמחפש איכות ואסתטיקה. אנו מזמינים אתכם להתרשם ממגוון דגמי כיסאות חצר מעץ שלנו, מהצבעים ומהגדלים ולבחור את המועדפים עליכם. רהיטי הגינה שלנו משמשים משפחות רבות בכל רחבי הארץ שנהנות מהם גם בקיץ וגם בחורף.
שרפרפי עץ מלא
שרפרפים מוגבהים מרהיבים