שירות לקוחות: 050-591-4737
  • פייסבוק
  • אינסטגרם

ריהוט גן מעץ - 3 דברים לקחת בחשבון

קצת שמש וכל החיים שלנו עוברים החוצה. זה נכון בחודשי הקיץ החמים, אבל זה בהחלט נכון גם בשיאו של החורף.

כאלה אנחנו הישראלים, התרגלנו לחיים בחוץ, ולמזלנו מזג האוויר מאפשר את זה כמעט בכל יום בשנה.  תעשיית ריהוט הגן מעץ בישראל מתפתחת מרגע לרגע, פורחת ומשגשגת ומציעה לנו שלל סוגים, דגמים ועיצובים. יותר ויותר אנשים בוחרים לרהט את הגינות והמרפסות בריהוט עץ שמשתלב בצורה מושלמת במראה החוץ. אבל רגע לפני שאתם יוצאים עם הקפה שלכם למרפסת, הנה כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון לפני שקונים ריהוט גן מעץ.
עץ מלא - העץ היחיד שייכנס לרהיטים שלכם
יש רהיטים מעץ ויש רהיטים מעץ מלא. ההבדל בין השניים הוא שמיים וארץ והוא מתבטא גם במחיר וגם באיכות. בעוד ריהוט גן מעץ מעובד יהיה ריהוט זול בצורה משמעותית, ריהוט גן מעץ מלא יתאפיין במחירים יקרים יותר
ספסל גינה צבעוני מעץ
רהיטי גן מעץ מאפשרים לכם יצירתיות אינסופית במה שנוגע לצבעים
אז נכון שהמחיר משחק תפקיד מרכזי אבל אם נבחן את התמורה למחיר נגלה שהיא גדולה בהרבה ברהיטים שמיוצרים מעץ מלא. עץ מלא הוא עמיד יותר, חזק יותר, אינו מתפורר או נשחק ומתאים במיוחד לשהייה בחוץ. וריהוט מעץ מעובד? הרבה פחות... תעשו את החישוב בעצמכם וזכרו שהשקעה בריהוט איכותי היא השקעה לטווח ארוך ולכן היא יכולה להיות משתלמת בהרבה.
ריהוט עץ מתאים לגינה? - בהחלט כן!
רבים חושבים שכיוון שמדובר בריהוט שאמור לשהות בחוץ, עדיף להתרחק מריהוט עץ ולבחור דווקא ריהוט גן מחומרים סינטטים כמו ראטן, פלסטיק, ודומיהם. המחשבה הזו היא טעות גמורה שעלולה לגרום לכם לבחור בריהוט חלש יותר ואיכותי פחות. ישנם כיום שלל פתרונות שהופכים ריהוט מעץ מלא לעמיד גם לתנאי חוץ. צבעים שאטומים למים ולשמש, חומרי ציפוי שיוצרים בידוד, ועוד שלל אמצעים מתקדמים שהופכים ריהוט מעץ לפתרון המושלם עבור הגינה שלכם. הוא חזק יותר, עמיד יותר, איכותי יותר והמראה שלו מתאים הרבה יותר למראה הטבעי בגינה שלכם.
ריהוט עץ משתלב בגינה שלכם בצורה מושלמת
השקעתם בצמחים, בדק מפואר, בפרגולה איכותית ויצרתם לגינה שלכם מראה הרמוני מלא בטבע ויופי. ועכשיו מה? תהרסו את הכל עם ריהוט גן מראטן או מחומרים סינטטים אחרים? אין שום סיבה! היום כבר ברור לכולם כי ריהוט גן עשוי עץ הוא כמו כפפה ליד בכל הנוגע לגינות. המראה הטבעי שלו מתחבר באופן מושלם למראה הגינה ויוצר מקום אסתטי ומטופח. חשוב לזכור שהגינה שלנו היא בדיוק כמו עוד חלל בבית (רק בלי תקרה), וגם אותה עלינו לעצב במחשבה ובטוב טעם.