שירות לקוחות: 050-591-4737
  • פייסבוק
  • אינסטגרם

ריהוט גן לילדים

אנחנו בביוגארדן מאמינים שהגינה שייכת לכולם, מבוגרים וילדים, ולכן אנחנו מייצרים גם ריהוט גן שמתאים לילדים.

בואו נדבר רגע על הגינה שלכם. עיצבתם אותה, השקעתם בה כסף, זמן ומחשבה והפכתם אותה לחלק האהוב ביותר בבית. דאגתם לריהוט גן מפנק שגורם לגינה שלכם להיות מקום כייפי ונעים שכיף לבלות בו ולארח בו חברים ובני משפחה. אבל מה לגבי הדור הצעיר? האם גם עבורו דאגתם לרהיטי גן נוחים ומעוצבים? אם טרם הספקתם לעשות זאת אנחנו לא באמת יכולים להאשים אתכם. רבים מהאנשים בוחרים לדלג על השלב הזה מתוך מחשבה שילדים לא באמת צריכים ריהוט גן מעוצב.
נדנדה וספסל גינה מעץ לילדים
התאמה מושלמת לילדים מבלי להתפשר על עיצוב או פונקציונליות
ניתן להסתפק בכמה כיסאות פלסטיק לילדים בתוספת שולחן צנוע. אז זהו, שאנחנו חושבים אחרת ונשמח להסביר את עצמנו. השקעתם כל-כך הרבה כסף בעיצוב גינה מרהיבה, לא חבל להרוס אותה עם ריהוט פלסטיק זול? מה גם, שבדיוק כמו שלנו מגיע ריהוט מפנק, כך גם לקטנטנים.
שולחנות קק"ל לילדים
אם תשאלו אותנו מהו בעיננו ריהוט חובה לילדים בגינה שלכם לא נתבלבל ונגיד לכם חד משמעית: שולחן פיקניק. נכון שיש לכם שולחן גן וכיסאות מושקעים, אבל אין לכם שולחן שמעוצב ומתכונן בדיוק למידות של הילדים. זוכרים שאמרנו שהגינה שייכת לכולם? אז גם לילדים מגיע שולחן שהוא רק שלהם ובשבילם. ניתן לאכול עליו ארוחות, לעשות עליו עבודות יצירה, לשחק משחקי קופסה וסתם ליהנות מזמן איכות מושלם בגינה.
ספסלי עץ לילדים
גם במקרה הזה ברור לנו שכבר יש לכם פינות ישיבה מפנקות לגינה בעיצובים מרהיבים ובצבעים מיוחדים. אנחנו כאן כדי לספר על הפינות ישיב לילדים המורכבות מספסלי עץ מעוצבים בתוספת שולחן גינה מותאם. אם חשבתם שמדובר בריהוט מיותר (בגלל תירוצים בסגנון: "ילדים גם ככה לא יושבים במקום"), כנראה שלא נתקלתם בפינות הישיבה המתאימות. כשיש ספסל שמתאים לילדים, כשהוא מעוצב ומזמין , גם הילדים האנרגטיים ביותר ירצו לשבת עליו. תוסיפו לזה את המראה המעוצב שתורם לאסתטיקה של הגינה כולה והנה קיבלתם דיל משתלם ונוח במיוחד.
נדנדות עץ לילדים
נדנדות העץ של ביוגארדן מעוצבות ומתוכננות כדי לספק לקטנטנים שלכם חוויות ילדות מושלמות. אבל אל תדאגו! גם לכם יצא מזה משהו טוב. למה אנחנו מתכוונים? קודם כל הנדנדות מיוצרות מעץ מלא ומשתלבות באופן הרמוני במראה הגינה שלכם. זה אומר שהחצר שלכם הולכת להשתדרג באביזרים שיהפכו אותה ליפה אפילו יותר. דבר שני, נדנדות לגינה הן "הבייביסיטר" המושלם לילדים וכשהן בסביבה הילדים עסוקים, שמחים ומאושרים יותר. וההורים? אתם כבר יכולים לדמיין בעצמכם...