שירות לקוחות: 050-591-4737
  • פייסבוק
  • אינסטגרם

ריהוט גן כחול לבן

נכון שבסין זה זול יותר, ונכון שיש המון יצרניות ריהוט מכל העולם, אנחנו מאמינים שכדאי להתמקד בריהוט גן תוצרת הארץ. למה? איפה מוצאים? כמה זה באמת יעלה לכם? הנה כל התשובות.

מחפשים ריהוט חצר איכותי? אל תחפשו רחוק מידי כי הרהיטים הטובים ביותר נמצאים ממש פה מתחת לאף שלכם, ומיוצרים על ידי חברות ויצרנים ישראלים. אחרי שהוכחנו לעולם שיש לנו אנשי מקצוע מוכשרים במגוון תחומים, הגיע הזמן לדבר גם על  יצרני ריהוט הגן שלנו.
למה לקנות ריהוט כחול לבן?
כמו שוודאי שמתם לב ישנם מדינות שמציעות ריהוט גן במחירים זולים בהרבה מאלו של היצרנים הישראלים. סין, תאילנד, הודו ואינדונזיה הן רק חלק מהדוגמאות ובכל זאת אנחנו חושבים שכדאי לכם לבחור כחול לבן. למה? קודם כל בגלל העמידות. חברות ישראליות מכירות היטב את האקלים הים תיכוני ומצליחות לתכנן ולייצר ריהוט שמותאם אליו.
רהיט גן כחול לבן
שולחן גינה מעץ מלא לילדים גם תוצרת הארץ וגם כחול לבן
עם כל הכבוד להודו ותאילנד, את השמש הישראלית ומצג האוויר הים תיכוני אנחנו מכירים הכי טוב והריהוט במרפסת שלנו חייב להיות מותאם אליהם. דבר נוסף הוא האחריות ושירות התיקונים. יצרני ריהוט ישראלים יוכלו לספק לכם שירות תיקונים אמין, מהיר ונגיש. במקום לשלוח את הרהיט לתיקון בחו"ל או לחכות שיגיע תחליף מארץ רחוקה, תוכלו לקבל שירות מהיר ויעיל ישירות מהיצרן. יתרון נוסף בקניית ריהוט גן ישירות מהיצרן היא החיסכון הכספי בפערי התיווך ובמחירי היבוא, דבר שיכול להיות משתלם ביותר.
יצרני ריהוט ישראלים מומלצים
אז אחרי שהשתכנעתם לרכוש ריהוט חצר כחול לבן, הגיע למצוא את היצרן הטוב ביותר שיספק לכם את הרהיטים הטובים ביותר. כמו בכל תחום אחר, גם כאן ישנן רמות שונות ואיכויות שונות וכמובן קשת רחבה של מחירים. אנחנו מניחים שאתם לא מתכננים להחליף את הריהוט שלכם בכל שנה ולכן ממליצים לכם להשקיע בקניית ריהוט גן איכותי ועמיד. רהיטים מעץ מלא יעשו את העבודה הכי טוב (בניגוד לפריטי ריהוט גן מראטן או חומרים סינטטים אחרים). לפני רכישת הריהוט חפשו המלצות על אותו יצרן ובדקו היטב מהם החומרים שבהם הוא משתמש. האם זה עץ מלא או מעובד? האם הוא משתמש בצבעים עמידים למים ולשמש? וכו'. אנחנו מזמינים אתכם להתרשם מקולקציית רהיטי החצר של ביוגארדן שמיוצרת כולה על-ידנו בנגריה שלנו במושב ביצרון. רהיטים מעץ מלא שמותאם למזג האוויר הישראלי ואינם דורשים תחזוקה שוטפת.
ריהוט מיובא או ריהוט שמיוצר בארץ - מה יותר משתלם?
רבים חושבים כי קניית ריהוט גן ביבוא תחסוך להם עלויות ולכן בוחרים בכך באופציה הראשונה. נכון שיבוא ממדינות אחרות יכול לחסוך כסף רב, אך ניתן למצוא גם ריהוט ישראלי במחירים משתלמים במיוחד. ומה יצא יותר משתלם? שימו לב שכדי לבצע השוואת מחירים לריהוט גן, צריך להשוות איכות מול איכות. לא ניתן להעמיד ריהוט גן זול ולא איכותי אל מול רהיטים עמידים באיכות גבוהה כי מן הסתם יתגלו פערים משמעותיים במחיר. אם מחפשים רהיטים איכותיים צריך לקחת בחשבון שזה יעלה יותר מריהוט פשוט וזול, אך לטווח הרחוק זו תהיה הוצאה משתלמת יותר.