שירות לקוחות: 050-591-4737
  • פייסבוק
  • אינסטגרם

ריהוט גן דקורטיבי בהזמנה אישית

זה נכון שבחנויות לריהוט גן תוכלו למצוא שלל דגמים ועיצובים. זה נכון שגם אם הם לא תמיד יתאימו לכם במידות או בצבעים, תוכלו להתפשר ואולי אפילו גם ליהנות מהם

אנחנו מאמינים שלכם ולגינה שלכם מגיע הטוב ביותר ושממש אין סיבה שתתפשרו. הכסף שלכם שווה הרבה ואתם צריכים להשתמש בו כדי לרכוש ריהוט גן שעומד בדיוק בציפיות ובחלומות שלכם. כזה שמתאים בול לגינה שלכם מבחינת גודל, צבע או כל דבר אחר שחשוב לכם שיהיה בו. אז איך מגשימים חלומות של ריהוט גן? בוחרים ברהיטים של ביוגארדן.
פינת ישיבה לגיה מעץ מלא
פינת ישיבה דקורטיבית מעץ מלא
אנחנו מייצרים בהזמנה אישית לפי הצרכים שלכם וכדי שגם לכם תהיה גינה מהחלומות. תוכלו לבחור את הצבע האהוב עליכם מתוך קטלוג עשיר, את המידה המדויקת שמתאימה לגינה שלכם ולעשות שילובים שאתם אוהבים. לכו לישון טוב טוב הלילה, תחלמו על הרהיטים שהייתם רוצים בגינה שלכם ואנחנו נגשים אותם בשמחה ובאהבה!
ריהוט גן בהתאמה אישית
מרפסות או גינות אינן זהות ובכל מקום הן יהיו בגודל ובעיצוב אחרים. פינת ישיבה שתתאים לגינה אחת לא בהכרח תתאים לאחרת ולמרות שיש גודל סטנדרטי מקובל, לא בכל מקום הוא יתאים. אנחנו מזמינים אתכם למדוד את השטח הקיים ולבחור במידות הספציפיות שהייתם רוצים לרהיטים שלכם. כך תוכלו לרהט את הגינה עם ריהוט גן בהתאמה אישית לשטח הנתון. תוכלו לבחור ספסלים ופינות ישיבה, אדניות, נדנדות או כל פריט אחר שיהפוך את הגינה שלכם לגינה מהחלומות.
ריהוט גן מעוצב
אם כבר דיברנו על חנויות לריהוט גן, אי אפשר שלא להזכיר את העיצובים שחוזרים על עצמם בכל חנות ולא מציעים מקוריות או חדשנות. זה לא שיש לנו משהו נגד החנויות האלו, כמו שאנחנו מבינים שאתם מחפשים משהו שונה ומיוחד לגינה שלכם.  רוצים שהגינה שלכם תהיה מעוצבת ודקורטיבית? מחפשים ריהוט גן מעוצב שלא רואים בכל יום? בואו והתרשמו ממגוון העיצובים שלנו שפותחו ותוכננו לאחר מחשבה ארוכה ובמטרה להיות משהו ייחודי ואחר מכל מה שמקובל ברשתות הגדולות. אנחנו מקפידים על קו עיצובי נקי ואסתטי תוך חשיבה מקסימלית על איכות ונוחות.
רהיטי חצר מעץ מלא
עץ מלא נחשב לחומר איכותי במיוחד שמתאים לריהוט גן. הוא עמיד הרבה יותר, הוא מתאים לשהייה בחוץ וניתן ליצור ממנו רהיטים דקורטיבים במיוחד. כמובן שתוכלו לבחור בפינות ישיבה לגינה מראטן, פלסטיק או חומרים סינטטים אחרים, אבל אם אתם מחפשים איכות, אסתטיקה ועמידות לאורך שנים - אל תתפשרו על ריהוט שאינו מעץ מלא.