שירות לקוחות: 050-591-4737
  • פייסבוק
  • אינסטגרם

ריהוט גינה מעץ מלא

כשאנחנו מדברים על ריהוט גן איכותי אנחנו ללא ספק מתכוונים לריהוט מעץ מלא. למה ? כמה ? ואיך? הנה כל הפרטים:

אפשר להגיד הרבה דברים על מזג האוויר הישראלי. יש את אלו שהיו רוצים שיהיה פה יותר גשם, יש את אלו שהיו משתוקקים לקיץ כל השנה ויש את אלו שסך הכל מרוצים ממנו. על דבר אחד כולם מסכימים- מזג האוויר הישראלי מאפשר לנו לשבת בגינה כמעט בכל יום בשנה. אם נוציא את ימי הגשם והקור הספורים שפוקדים אותנו, נראה שאת מרבית חיינו אנחנו לגמרי יכולים להעביר בגינה. בדיוק בגלל זה אנחנו צריכים לרהט ולאבזר את הגינה שלנו ברהיטים הטובים ביותר.
יתרונות ריהוט גינה מעץ מלא
היתרון הגדול והבולט של רהיטי גינה מעץ מלא נעוץ כמובן באיכות הגבוהה שלהם. בניגוד לעץ מעובד או תחליפים אחרים כמו ראטן ודומיו, ריהוט מעץ מלא מוכיח עמידות גבוהה ואריכות ימים.
שולחן קקל לילדים
גם לילדים מגיע ריהוט גן איכותי
ניתן לאחסן אותו בגינה בכל ימות השנה (ברוב המקרים ללא קירוי) והוא לא ייהרס או יתנפח. התכונות האלו הופכות אותו לאלטרנטיבה הראויה והנכונה ביותר ביותר עבור הגינה שלכם.
מחירי ריהוט גן מעץ מלא
כיוון שמדובר ברהיטי גן איכותיים ועמידים הרבה יותר, גם מחירם ברוב המקרים יהיה גבוה יותר. שוק רהיטי הגינה מציע שלל תחליפים זולים אך חשוב לזכור שהעמידות שלהם עשויה להיות נמוכה בהרבה. מכירים את המשפט : "דברים זולים עולים ביוקר"? הוא מתאים מאוד במקרה הזה. גם אם נדמה לכם שתחסכו כסף ברכישת ריהוט גן זול, אתם עלולים למצוא את עצמכם מחליפים אותו בתדירות גבוהה, דבר שבחישוב הסופי יעלה הרבה יותר כסף. השקיעו בריהוט גן מעץ מלא! הוא ישמש אתכם לאורך שנים, לא תצטרכו לדאוג לתחזוקה שלו והוא ישרת אתכם בצורה הטובה ביותר.
ריהוט גן מעוצב מעץ מלא
אחרי שציינו את היתרונות הברורים שיש לרהיטי עץ מלא הגיע הזמן לבחור את הפריטים שיהפכו את הגינה שלכם למושלמת. אז איך בוחרים ריהוט גן? אנחנו מאמינים שזה צריך להיות שילוב בין עיצוב, נוחות ואיכות. בחרו פינות ישיבה מעוצבת שגם מוסיפה יופי וגם כיף ונעים לשבת עליה.
ספסל גינה קטן
חומרי גלם איכותיים ללא פשרות!!!
אבזרו את הגינה באדניות מעץ מלא, ספסלי אחסון וכל מה שיוסיף לה יופי ולכם כיף. אנחנו מזמינים אתכם להתרשם מקטלוג רהיטי הגינה שלנו שכולל מגוון מוצרים איכותיים שמיוצרים כולם מעץ אורן מלא.