שירות לקוחות: 050-591-4737
  • פייסבוק
  • אינסטגרם

רהיטי עץ לישיבה בחוץ

רהיטי עץ מלא איכותי שצבועים בצבעים אטומים למים ולקרני UV , מה שהופך אותם לעמידים בתנאי חוץ.

השקעתם בפרחים צבעוניים ויפים, נטעתם עצים חזקים, בחרתם בפרגולה ובדק הטובים ביותר ואפילו דאגתם לגדר מעוצבת שתיתן לכם פרטיות. ומה לגבי ריהוט גן? דווקא פה אתם מנסים לחסוך? דווקא בפריטים שצריכים להיות הכי נוחים, הכי מפנקים והכי עמידים? מגיע לכם יותר! מגיע לכם ריהוט גן מעץ מלא שישמשו אתכם לאורך שנים ויהפכו את הגינה שלכם למושלמת (ולא פחות מזה!).
ספשל עץ ביוגארדן
ספסל עץ דקורטיבי לגינה
רהיטים מעץ נותנים תחושה אותנטית ומיוחדת ובדיוק בגלל זה הם מתאימים במיוחד לגינות. המראה הטבעי שלהם משתלב באופן מושלם עם העצים, הצמחים והפרחים וכך ניתן ליצור גינה אסתטית ויפה במיוחד. האתגר הגדול שעומד בפני ריהוט גן הוא שהם חשופים לכל סוגי מזג האוויר וצריכים לשמור על עמידותם גם אם יש גשם חזק וגם אם שמש קופחת. רהיטי עץ של ביוגארדן מצליחים לעמוד באתגר הזה בגבורה ובהצלחה לאורך זמן רב.
מערכת ישיבה לגינה מעץ מלא
שיטוט קצר ברחבי הרשת או בחנויות הפיזיות של ריהוט גן יחשוף אתכם לשפע עצום של פינות ישיבה לגינה. חלק מהן מיוצרות מעץ מלא וחלק מחומרים אחרים כמו עץ מעובד, ראטן או חומרים סינטטיים אחרים. ריהוט מעץ מלא מוכיח את עצמו במבחן הזמן ובעוד פינות ישיבה מראטן או עץ מעובדות עלולות להיהרס אחרי זמן קצר, מערכות ישיבה מעץ מלא ישרוד שנים רבות וארוכות. הבחירה בעץ מלא היא בחירה באיכות, באסתטיקה,  בעמידות, בנוחות ובביטחון.
נדנדות עץ לגינה
נדנדה היא פינוק אמיתי לגינה והיא הופכת את שעות הפנאי למהנות אפילו יותר. דמיינו את הרגע שאתם חוזרים מיום עבודה מפרך ונרגעים עם כוס קפה על נדנדת עץ מעוצבת בגינה הפרטית שלכם… מהיום גם אתם יכולים להפוך את החלום למציאות ! נדנדות עץ של ביוגארדן מתאימות גם למבוגרים וגם לילדים והן מיוצרות מעץ אורן מלא מחוטא ועמיד. מובטחות לכם שעות של הנאה וכיף וזה עוד לפני שדיברנו על העיצוב שלהן שהופך כל גינה לפינת חמד מרהיבה.
נדנדות עץ לגינה עמידות בשמש
נדנדת עץ על סטנד - דגם חדש
כיסאות גן מעץ מלא
אחרי שהשקעתם כל-כך הרבה בהקמת הגינה המושלמת שלכם תרהטו אותה כיסאות פלסטיק? לא חבל? במיוחד כשאפשר למצוא כיסאות עץ מעוצבים ואסתטיים במיוחד. כאלו שיוסיפו לגינה שלכם את הטאץ' המושלם ויאפשרו לכם לשבת בכיף ובנוחות בפינת החמד שיצרתם לעצמכם. כיסאות "האמיש" מבית ביוגארדן הם אפשרות נהדרת לריהוט הגינה שלכם. אלו כיסאות עץ מלא נוחים במיוחד (אין צורך בכריות!) שצבועים בצבעים עמידים לתנאי חוץ. לא תצטרכו לכסות אותם או לחדש את הצבע שלכם - רק לשבת ולהתפנק!