שירות לקוחות: 050-591-4737
  • פייסבוק
  • אינסטגרם

רהיטי חצר לבתי ספר

בתור אנשי חינוך אתם וודאי חושבים כל הזמן כיצד להפוך את בית הספר למקום נעים יותר.

כיצד לגרום לו להיות מקום מעורר השראה ויצירה ובעיקר כיצד להתחרות עם המסכים שמאיימים באופן מובהק על הקשב של התלמידים ועל תשומת הלב שלהם. אין ספק שלהיות מורה בתקופה זו של ימינו זה אתגר גדול בהרבה מבעבר, אך עם מחשבה מחוץ לקופסה אפשר להגיע לתוצאות נפלאות. עיצוב סביבה לימודית קוראים לזה ואתם כנראה יודעים בדיוק על מה אנחנו מדברים.
בית ספר מעוצב
סביבה לימודית מעוצבת בבית ספר
כששמים דגש על תכנון מרחבי למידה אפשר ליצור מקום מעורר יצירה, השראה וחדוות למידה ובדיוק כאן אנחנו נכנסים לתמונה. אנחנו בביוגארדן מעצבים ומייצרים ריהוט חצר לבתי ספר וגני ילדים תוך הקפדה על התאמתו לצרכים האישיים של כל מוסד חינוכי. נשמח להגיע גם אליכם וביחד איתכם להפוך את בית הספר שלכם למקום אהוב ונעים.
מתקני חצר לבתי ספר - הדרך שלכם ליצור למידה חווייתית
מחקרים הוכיחו שלמידה חווייתית היא למידה משמעותית יותר, יעילה יותר וכזו שמשיגה תוצאות טובות יותר. אבל אנחנו לא כאן בשביל לדבר על מחקרים חינוכיים, אנחנו כאן כדי לעזור לכם ליצור סביבה לימודית שמאפשרת למידה חווייתית. מתקני החצר שלנו הם בדיוק מה שדרוש לכך. הם יוצרים שטחים ששונים במהותם מכיתות הלימוד, מה שמאפשר לפתוח את הראש וליהנות מחוויות לימודיות. בשנים האחרונות בתי ספר משקיעים תקציבים רבים ביצירת מרחבי לימוד ייחודיים שכוללים מתקני משחק מעץ אך גם ריהוט לימודי שאינו דומה בדבר לשולחנות ולכיסאות שכולנו מכירים מתקופת בית הספר שלנו.
ספסלים צבעונייים
ספסלי חצר שמוסיפים צבע לבית הספר
מה חשוב לבדוק כשקונים ריהוט חצר לבתי ספר וגני ילדים
לפני שקונים ריהוט עץ לבית הספר יש לבדוק שמדובר בריהוט איכותי ועמיד. אנחנו בטוחים שאין לכם תקציב בלתי מוגבל לטובת העניין, ולכן לא כדאי להתפשר על ריהוט עץ זול שתצטרכו להחליף בכל כמה שנים. בנוסף לאיכות, יש לבחון שהרהיטים עומדים בתקני בטיחות הדרושים לריהוט לבתי ספר וכמובן לוודא שהם מותאמים עבור ילדים או נערים. הקפידו לרכוש ריהוט גן מחברה אמינה ומקצועית שיש לה ניסיון בעבודה מול מוסדות חינוך. חברה כזו תיתן לכם את האחריות הדרושה כמו גם תו תקן ועזרה בבחירת הפריטים המתאימים ביותר עבורכם.
שרפרפי עץ לתלמידים
שרפרפי עץ לתלמידים
דוגמאות לרהיטי חצר למוסדות חינוך
בין המשימות האהובות עלינו ביותר ניתן למנות ייצור ריהוט חצר לבתי ספר. כך אנחנו מרגישים שאנחנו תורמים להפיכת בית הספר למקום אהוב יותר ונעים יותר, ואין תחושה טובה מזו.
בית עץ עם מגלשה
בתי עץ גדולים יכולים להתאים גם לגנים ובתי ספר
בין מגוון הרהיטים שאנחנו מייצרים ניתן למצוא: שולחנות פיקניק עם גגון (שיכולים לשמש מקום נפלא ללמידה בקבוצות), בתי עץ לילדים, ספסלים למרחבי לימוד ומסדרונות בית הספר, פינות ישיבה מעץ, אדניות לטובת גינה לימודית, דוכני מכירה ומשחק, ועוד. את הכל תוכלו לראות כאן באתר וכמובן שאנו מייצרים גם ריהוט בהזמנה אישית ונשמח להגשים לכם כל חלום.