שירות לקוחות: 050-591-4737
  • פייסבוק
  • אינסטגרם

רהיטי גינה - החומרים הנפוצים שתמצאו

כשאתם הולכים לקנות נעליים עומדות בפניכם שלל אפשרויות: נעליים מעור, מבד, מגומי או אולי בכלל מחומרים חדישים אחרים. ומה לגבי רהיטי גינה? אותו דבר בדיוק.

יש לכם המון אופציות מה שמצד אחד הופך את הבחירה למאתגרת יותר, אבל מצד שני נותן לכם אפשרות למצוא בדיוק את הריהוט שמתאים ומדויק עבורכם. אז למקרה שתהיתם, למרות שאנחנו בביוגארדן מייצרים ריהוט גן מעץ מלא, אנחנו לגמרי בעד מגוון ומבחר. אז מה מחכה לכם בשוק הרהיטים לגינה? איזה חומרים נפוצים תמצאו ומה היתרונות והחסרונות של כל אחד? הנה כל הפרטים.
ריהוט גן מעץ
רהיטי גן מעץ - שלל יתרונות
ריהוט גן מחומרים סינטטים - הבחירה הזולה
קראנו להם "הבחירה הזולה" משום שברוב המקרים העלות של ריהוט גן מפלסטיק, מראטן או מחומרים סינטטים אחרים תהיה נמוכה הרבה יותר. קיימים בשוק המון רהיטים מחומרים סינטטים שמככבים בגינות בכל רחבי הארץ. מה היתרון שלהם? המחיר הזול כמובן. והחסרונות? ובכן, האיכות שלהם מוטלת בספק וייתכן והם לא יחזיקו מעמד למשך זמן רב כמו רהיטים מחומרים אחרים למשל.
רהיטי גינה מעץ מלא - הבחירה החכמה
ריהוט גן מעץ מלא הוא אופציה מצוינת עבור מי שמחפש רהיטים איכותיים שלא צריך להחליף מידי שנה. חשוב להבין שכשמדובר על רהיטים לגינה האיכות חשובה שבעתיים, שכן מדובר על רהיטים שצריכים לשהות בתנאי חוץ ולעמוד בתנאי מזג אוויר כאלה ואחרים. גשם, שמש, רוחות , ברד , יובש או לחות - רהיטים מעץ מלא יוכלו להתמודד עם האתגרים האלה טוב בהרבה מאשר ריהוט מעץ מעובד, ריהוט קש או כל חומר סינטטי אחר. כשאתם בוחרים ריהוט גן מעץ מלא אתם לוקחים החלטה חכמה ולמרות שהעלות יכולה להיות גבוהה יותר זה בהחלט ישתלם ויחזיר את עצמו לטווח הארוך.
ריהוט גן ממתכת - הבחירה המעודכנת
בזמן האחרון ריהוט גן ממתכת הפך לטרנד חם במיוחד וניתן לראות אותם בכל פינה. אלו יכולים להיות שולחנות גינה, כיסאות ישיבה, פינות ישיבה, נדנדות לגינה או כל פריט אחר. השימוש במתכת נחשב למעודכן ובעל ניחוח עיצובי חדשני ומתקדם ולכן רבים בוחרים את הרהיטים האלו עבור הגינות הביתיות שלהם. ומה החסרונות? ובכן, למרות העיצובים המרהיבים הנוחות של הרהיטים האלו לעתים מוטלת בספק. ולמרות שמראה אסתטי הוא חשוב וחיוני, ריהוט גן נוח הוא חשוב הרבה יותר. חיסרון נוסף שיש לריהוט מתכת הוא העובדה שלא תמיד הוא מותאם לשהייה בחוץ. זה אומר שבכל טיפת גשם תצטרכו למהר לכסות אותו בכדי שלא יחליד וייהרס.