שירות לקוחות: 050-591-4737
  • פייסבוק
  • אינסטגרם

פריטי ריהוט חובה למרפסת

המרפסת שלכם יכולה להפוך בקלות לפינת חמד שלא תרצו לעזוב. למקום שתרצו לבלות בו שעות על גבי שעות, לארח משפחה וחברים ולהעביר חיים שלמים בכיף וברוגע.

רגע לפני שאתם מכינים קפה ויוצאים למרפסת כדאי שתכירו את הפריטים שממש אי אפשר להסתדר בלעדיהם. פריטי ריהוט גן שיהפכו את המרפסת שלכם למושלמת ויאפשרו לה להיות פינה של כיף שפשוט לא תרצו לעזוב.
פינות ישיבה לגינה
הכי חשובות ואלו שיבואו לפני הכל הן פינות הישיבה. הן המהות והלב של המרפסות וללא ספק מדובר בפריט חובה לגינה שלכם. כשבוחרים פינות ישיבה חשוב מאוד לבחור בפינה איכותית שתדע להתמודד היטב עם תנאי מזג אוויר כאלה ואחרים. מערכות הישיבה נועדו כדי לשהות בחוץ וכדי שלא תצטרכו לדאוג להן יותר מידי וודאו שמדובר בפינה שמיוצרת מעץ מלא וצבועה בצבעים עמידים למים ולקרני UV. מבחר פינות הישיבה הוא רחב כך שאתם יכולים לבחור בדיוק את אלו שאתם אוהבים: פינות ישיבה גבוהות או כאלו נמוכות עם מזרונים, ספסלים או כסאות בודדים, בצבע עץ או צבועות וכו'.
שולחנות פיקניק
אחד היתרונות הגדולות של מרפסת הוא שאפשר להעביר את כל הארוחות אליהן. זה מונע לכלוך ובלאגן ומאפשר לאכול כמעט כל השנה תחת כיפת השמיים. שולחנות גן גם הם מהווים פריט חובה וגם במקרה הזה יש להשקיע במוצר איכותי שישמש אתכם שנים רבות. אצלנו בביוגארדן מחכים לכם שולחנות פיקניק איכותיים במגוון עיצובים וגם כאלה המתאימים במיוחד לילדים.
נדנדות עץ לגינה
אחרי ש"טיפלנו" בפריטים שממש אי אפשר להסתדר בלעדיהם הגיע הזמן לדבר על הדברים הקטנים שהופכים מרפסת חביבה למרפסת חלומית במיוחד. נדנדות, חברים! רהיט שיוצר זמן איכות מושלם ומתאים גם למבוגרים וגם לילדים. מספרים שהקפה טעים הרבה יותר כששותים אותו על נדנדה מפנקת. את הנדנדות שלנו אנחנו מייצרים מעץ אורן מלא וניתן לבחור בנדנדה תלויה או בנדנדה המוצבת על סטנד מעוצב.
אדניות מעץ לגינה
פריט נוסף שאתם חייבים לדאוג שיהיה לכם במרפסת הוא אדניות מעץ. נכון שלא מדובר בריהוט ונכון שלא תוכלו לשבת עליהן אבל תסמכו עלינו שהן יגרמו לכם הנאה לא פחות מרהיטי החצר שדיברנו עליהם. אדניות משמשות כשתכשיטים לכל דבר ועניין והן יהיו בית נפלא ויפה לצמחים שלכם. הן יוסיפו אסתטיקה ואווירה מעולה לגינה ויהפכו אותה בדיוק למקום החלומי הזה שדיברנו עליו.