שירות לקוחות: 050-591-4737
  • פייסבוק
  • אינסטגרם

פינות ישיבה למרפסות קטנות

כל בית צריך מרפסת וכל מרפסת צריכה פינת ישיבה מפנקת. גם אם זו מרפסת גדולה ורחבת ידיים וגם אם זו מרפסת קטנה ואינטימית, פינת ישיבה תהפוך אותה למקום מפנק שכיף לבקר בו בכל שעה ביום.

כשמדובר במרפסות גדולות אין בעיה גדולה למצוא פינת ישיבה מעץ מלא. למעשה כל מערכת ריהוט לגינה יכולה להתאים וכל מה שנותר לכם הוא לבחור את זו שהכי התחברתם אליה. האתגר מתחיל כשעומדת לרשותכם מרפסת קטנה במיוחד ואתם לא יודעים איזה פינת ישיבה לבחור. מצד אחד היא צריכה להיות מפנקת ונעימה, כזו שכיף לשקוע בה עם כוס קפה אחרי יום עבודה מפרך. מצד שני זו לא יכולה להיות פינה גדולה מידי שכן אז לא ישאר מקום בשבילכם...
פינת ישיבה קטנה מעץ מלא
פינת ישיבה זוגית עם כסאות מסדרת האמיש
הנה כמה טיפים לבחירת פינות ישיבה למרפסות קטנות. הטיפ החשוב ביותר שיש לנו הוא לא לוותר! כמו שלכל סיר יש מכסה כך גם לכל מרפסת ניתן למצוא ריהוט גן שיתאים לה.
איך מרהטים מרפסת קטנה?
כמו שאמרנו, האתגר של ריהוט מרפסת קטנה אמנם גדול יותר , אך הוא לגמרי אפשרי. יכול להיות שזה ידרוש מכם מאמץ רב יותר וחיפושים נרחבים יותר, אך אנחנו בטוחים שבסוף תמצאו את האחת והיחידה. למה חשוב לשים לב? קודם כל למידות. בחרו פינת ישיבה שתיכנס במרפסת שלכם מבלי לתפוס נפח נרחב מידי. אחר כך תוודאו שזו מערכת ריהוט נוחה ומפנקת כי גם אם יש ברשותכם שטח מצומצם, זה לא אומר שלא מגיע לכם להתפנק. טיפ חשוב במקרה הזה הוא לדעת להתפשר. כך למשל אם החנות מציעה מערכת ריהוט הכוללת ספסל דו מושבי, ספסל תלת מושבי וכסא בודד, ייתכן שלמרפסת שלכם יתאים רק ספסל אחד. ייתכן גם שרק הכסא הבודד יתאים ובמקרה זה המשפט "טוב ציפור אחת ביד משתיים על העץ" תופס לגמרי. דאגו לוודא שאתם בוחרים ריהוט חוץ איכותי שמתאים לשהייה בחוץ, אינו דורש תחזוקה וישמש אתכם לאורך זמן.
קטן אבל חכם - ריהוט גן מפנק שלא תופס הרבה מקום
למרות שנדמה לכם שלכולם יש מרפסות גדולות ומרווחות , זה לא ממש כך. אנשים רבים מחזיקים גם במרפסות מצומצמות יותר ותתפלאו לשמוע שהם מצליחים לרהט אותן בהצלחה. שוק רהיטי הגן בישראל מותאם גם למרפסות קטנות וניתן למצוא פתרונות ריהוט מתקדמים גם למרפסות קטנות במיוחד. זה יכול להיות רהיטים שמתקפלים ונפתחים רק בעת השימוש, או רהיטים שמראש לא תופסים מקום רב מידי אך עדיין מצליחים לפנק.
לא מצאתם פינת ישיבה שמתאימה למרפסת שלכם? יש פתרון!
חיפשתם וחיפשתם והייתם בעשרות חנויות לריהוט גן, מדדתם, בדקתם ועדיין לא מצאתם את האחת? אל תתייאשו. זוכרים שאמרנו בהתחלה שלכל מרפסת ניתן למצוא פינת ישיבה מתאימה? אז אנחנו עדיין חושבים כך. במקרה ולא מצאתם תוכלו לבחור ריהוט גן בהתאמה אישית ולדאוג שהפריטים יותאמו למרפסת שלכם באופן המדויק ביותר. אנחנו מזמינים אתכם להתרשם ממבחר פינות ישיבה מעץ מלא בייצור ביוגארדן. כל הפינות מותאמות לתנאי מזג האוויר בארץ ואינן דורשות תחזוקה שוטפת. כל פינה ניתנת להתאמה אישית כך שאם המידות גדולות לכם, נוכל להקטין ולצמצם עד שהרהיטים יהיו מושלמים עבור המרפסת שלכם.