שירות לקוחות: 050-591-4737
  • פייסבוק
  • אינסטגרם

עציצים OUT - תכירו את האדניות המיוחדות

חשבתם על עציצים? מצטערים להיות אלו שמבשרים לכם את זה אבל הם לגמרי חלפו מהעולם

הרצון להימנע משימוש בפלסטיק הוביל לכך, גם הרצון להכניס לגינה אלמנטים טבעיים ויפים יותר וגם זה שאנשים התחילו להבין שהגינה היא חלק בלתי נפרד מהבית. שגם אותה צריך לעצב ולאבזר בדיוק כמו שעושים בסלון, בחדר השינה, במטבח או בחדר הילדים. אז עציצים OUT ומה כן? אדניות כמובן, או כמו שאנחנו נוהגים לכנות אותן - תכשיטים. נכון שכשאתם רוצים להרגיש יפים ומטופחים יותר אתם דואגים לענוד תכשיטים? בדיוק כך תעשו עם הגינה שלכם. הציבו בה אדניות מעוצבות מסוגים שונים וראו איך ברגע אחד היא יפה יותר, מעוצבת יותר ונעימה יותר.
אדניות עץ
אדנית עץ לפרחים עונתיים או שנתיים
חידושים בתחום האדניות
כמו כל אביזר אופנתי אחר, גם תחום האדניות נתון לאופנות וטרנדים מתחלפים. אם פעם היינו עדים לקיומן של דגמים בסיסיים בלבד, הרי שכיום ישנם שלל דגמי אדניות במגוון רחב של חומרים. אדניות עץ מלא, אדניות בטון, אדניות קרמיקה ועוד. גם מבחינת הצורה הן השתנו מאוד וקיימות כעת במבחר גדול במיוחד. אנחנו מזמינים אתכם להתרשם מסולם האדניות שלנו בביוגארדן שמעוצב בצורה שתאפשר לכם לגדל מעל 2 מטרים של צמחים בכל זמן ומבלי לתפוס מקום גדול. בנוסף אליו, יצרנו דגם שנקרא "אדנית גינת ירק" שמתאים לגינות קרקע בבתים פרטיים ובמוסדות חינוך וניתן לגדל בהן ירקות ושלל צמחי תבלין.
יש בהן הרבה יותר מיופי - למה אדניות הן הפתרון המושלם לצמחים שלכם?
אז על זה שאדניות מעוצבות מוסיפות יופי וסטייל לגינה כבר הסכמנו. אבל דבר נוסף שחשוב לדעת בהקשר זה הוא שהן גם תורמות להאצת תהליך הגדילה ולשמירה על אורך חיי הצמח. אדניות מהוות למעשה "מצע מנותק" מן האדמה שבאמצעותן ניתן לגדל צמחים בכל מקום, כולל במרפסות ובמקומות שאין קירבה לקרקע. היתרון הגדול שלהן (מעבר ליופי כמובן) הוא שהן מקצרות את תהליך הצמיחה ושומרות טוב יותר על הייבול שלכם מפני מזיקים כאלה ואחרים.
היופי או האופי - איך תבחרו את האדנית המושלמת לגינה שלכם?
יצרני אדניות מיוחדות לגינה יבטיחו לכם בדרך כלל "הרים וגבעות" ועליכם יהיה לסנן את ההבטחות ולהתמקד בבחירה חכמה של אדניות לגינה שלכם. אז איך בוחרים? במה חשוב להתמקד? באדנית איכותית או באדנית יפה? אנחנו מאמינים שאין צורך לבחור ושקיימות כיום מספיק אדניות שהן גם יפות וגם מעוצבות. יחד עם זאת, וודאו היטב שמדובר באדנית שמתאימה לגידול צמחים ומיוצרים מחומרים עמידים למים. כזו שגם אם תשקו את הצמחים ללא הרף היא לא תתפרק או תיהרס. וודאו שהיא צבועה בצבעים עמידים למים, שהיא מספיק גדולה כדי להכיל את הצמחים שלכם ושהיא בגובה הנכון עבורם.