שירות לקוחות: 050-591-4737
  • פייסבוק
  • אינסטגרם

על תכנון חצר בבית פרטי

עיצוב חצרות בבתים פרטיים הוא המומחיות שלנו בביוגארדן והגשמת חלומות ירוקים היא הכיף הכי גדול שלנו.

יש לכם בית פרטי עם חצר? זכיתם! בתור ברי מזל שכזה אתם יכולים ליהנות ממנה ולהפוך אותה בקלות לחלק הכי שווה בבית, אם רק תדאגו תכנון ועיצוב נכון שלה. שטח החצר שלכם יכול להפוך לפינת חמד ירוקה ומפנקת, לאי של שקט ושלווה ולמקום שלא תרצו לעזוב. אירוח חברים, קפה אחרי יום העבודה, ארוחות ערב עם הילדים, ימי הולדת וכל דבר שתרצו תוכלו לעשות בה - אם תתכננו אותה נכון. מוזמנים ליצור קשר וביחד נתכנן את החצר המתאימה ביותר עבורכם במסגרת התקציב העומד לרשותכם, הרצונות והצרכים שלכם.
הקמת גינות בבתים פרטיים
מעבר לריהוט עץ איכותי, חשוב לשים דגש גם על צמחייה ועל אלמנטים נוספים כמו למשל דק ופרגולה. הקמת גינות בבתים פרטיים נחשבת לכאורה למשימה פשוטה (בגלל השטח הרחב העומד לרשותנו) אך יש לקחת אותה ברצינות ולהשקיע בה מחשבה רבה. יש להתייחס לתנאי השטח בגינה (איפה יש שמש ואיפה לא, איפה נעים יותר לשבת, המרחק מהשכנים וכו'), לתקציב,  ורק לאחר מכן לתכנן היכן יוקם כל דבר.
תכנון גינה פרטית
ראיה של כל פרט ופרט בעיצוב הגינה
בתי עץ ומתקני חצר לבתים פרטיים
הבונוס הגדול של עיצוב חצר בבית פרטי הוא המיקום הרב. השטח הרחב מאפשר למעשה להגשים את כל החלומות ולתכנן חצר שאתם והילדים לא תרצו לעזוב. בכלל, ההמלצה שלנו היא להקדיש לעניין תקציב ראוי (אולי אפילו יותר מזה של עיצוב פנים הבית) כי כשיש גינה מעוצבת נכנסים לבית רק בשביל לישון. בתי עץ לילדים, מתקני טיפוס, נדנדות גינה ומתקני חצר ייחודיים הם בדיוק מה שעושה חצר סטנדרטית לחצר מיוחדת במינה שהיא המקום הטוב ביותר לבלות בו את שעות הפנאי.
ריהוט חצר ייחודי
אי אפשר לדבר על תכנון חצר בלי לדבר על ריהוט חצר שיהפוך אותה למקום מעוצב שכיף להיות בו. צמחיה היא חשובה וגם על טיפוח החצר אסור לפסוח אבל על הריהוט בשום פנים ואופן לא כדאי להתפשר. פריטי חובה בחצר שלכם הם: פינת ישיבה, שולחן גן וכיסאות  גינה איכותיים. בנוסף לכך, ובמידה והתקציב מאפשר לכם, תוכלו גם לדאוג לנדנדת עץ מפנקת, בית עץ לילדים וספסלי אחסון שיבטיחו לכם חצר מסודרת, מטופחת וחלומית במיוחד.
רהיטי גן מעוצבים
ריהוט גן איכותי שמחזיק לשנים ארוכות
הקפידו לרכוש ריהוט חצר איכותי שמיוצר מעץ מלא וישמש אתכם לשנים רבות וארוכות. לצערנו השוק מלא בריהוט גן זול שמתבלה ונהרס במהרה ודורש תחזוקה או החלפה שלו בתדירות גבוהה.