שירות לקוחות: 050-591-4737
  • פייסבוק
  • אינסטגרם

על ריהוט גן עמיד בשמש

ריהוט חצר איכותי אמנם דורש השקעה כספית גדולה יותר אך אם מסתכלים על הטווח הרחוק מדובר בחיסכון משמעותי שכן לא תצטרכו להחליף אותו בתדירות גבוהה יותר.

רבים חושבים שריהוט גן הוא משהו שמטבעו נתון לפגעי מזג אויר, ולכן אין שום טעם להילחם בכך. אותם ספקנים יעדיפו לבחור לרכוש ריהוט גן זול (ולא בהכרח איכותי) ולהחליף אותו מידי שנה או שנתיים לאחר שייהרס. המחשבה הזו אולי הייתה רלוונטית בעבר אך כיום ישנו ריהוט גן שמתאים לשהייה בחוץ ואינו נהרס כל-כך בקלות. מדובר בריהוט עמיד לשמש וגם לגשם שמיוצר מחומרי גלם איכותיים ועמידותו אינה תלויה במזג אוויר כזה או אחר. אנחנו ממליצים להשאיר את הספקות בצד (אומרים שסקפטיות לא עושה טוב לעור הפנים...) ולהבין שאין שום סיבה שריהוט הגן שלכם לא יהיה עמיד בשמש (אפילו אם מדובר בשמש חזקה כמו שלנו).
פינות ישיבה מעץ
ריהוט חצר מעץ מלא הוא הפיתרון הטוב ביותר למי שמחפש ריהוט עמיד לשמש שלא מתנפח, נמס או נשחק במהירות רבה. יתרונות ריהוט מעץ מלא הם רבים והבולט שבהם הוא העמידות וההתאמה שלו לתנאי מזג האוויר במדינה חמה כמו שלנו. שימו לב ששוק רהיטי החצר מציע תחליפים רבים וזולים יותר אך הם אינם בהכרח איכותיים. זו יכולה להיות למשל פינת ישיבה מראטן שעל פניו נראית איכותית וזולה אך העמידות שלה נמוכה ביותר. גם רהיטי גינה מפלסטיק ותחליפים אחרים לא שומרים על עמידות לאורך זמן, ואילו רהיטים מעץ מלא מוכיחים את עצמם פעם אחר פעם ולכן ההשקעה בהם כדאית.
פינת ישיבה מעץ
שילוב מנצח של שולחנות וסכאות עץ לגן
שולחנות גן איכותיים
פריט נוסף שהוא בגדר חובה בכל חצר או מרפסת הוא שולחן גינה. למעשה מדובר במקום שבו הכל קורה: החל מארוחות משפחתיות מצומצמות ועד ימי הולדת וחגיגות רבות משתתפים. כדי שלא תצטרכו לכסות את השולחן בכל פעם שאינו בשימוש כדאי להשקיע בשולחנות חצר עמידים לשמש, כאלה שלא יקרה להם דבר גם אם תפגע בהם שמש ישירה ואפילו גשם חזק. כל השולחנות שלנו בביוגארדן צבועים בצבעי פלוד אטומים לגשם ולשמש שמעניקים להם עמידות גבוהה לאורך שנים.
רהיטי חצר לילדים
אפילו שהילדים גדלים ואפילו שהריהוט אמור לשמש אותם לשנים ספורות בלבד, מומלץ להשקיע בריהוט איכותי שישרת אותם נאמנה. אצלנו תמצאו שולחנות פיקניק לילדים מעץ מלא , פינות ישיבה לילדים, ספסלי אחסון לחדרי ילדים וכמובן בתי עץ ומתקני חצר. אנחנו מקפידים לתכנן רהיטים עמידים לילדים, כאלו שיהיו בטיחותיים לשימוש וכאלה שישמשו אפילו את הילדים של הילדים...