שירות לקוחות: 050-591-4737
  • פייסבוק
  • אינסטגרם

עיצוב והקמת גינות באזור הדרום

יש לכם שטח? תנו לנו להפעיל את הקסמים שלנו! עיצוב והקמת גינות זו המומחיות שלנו ומעבר לכך, האהבה הגדולה שלנו.

ברחבי אזור הדרום תמצאו גינות רבות שעיצבנו והקמנו, ונשמח להגיע גם אליכם. מה מיוחד בגינות שלנו? אנחנו מקפידים על עיצוב מקורי שמתאים לתנאי השטח במקום וכמובן גם לצרכים שלכם. אנחנו משתמשים בחומרי הגלם האיכותיים ביותר ויוצרים גינות מגוונות ויפות שמעל הכל הן פרקטיות. אנחנו רואים בגינה חדר נוסף בבית ומאמינים שהיא צריכה לשמש אתכם בדיוק כמו הסלון, המטבח וחדר השינה. אנחנו כאן כדי לעצב ולהקים לכם את גינת החלומות שלכם! דברו איתנו.
תכנון גינות שמותאמות לצרכים שלכם
כשמדברים על תכנון גינות בדרום אי אפשר להתעלם מתנאי השטח הייחודיים. מהאדמה האופיינית למקום, מהמשקעים המועטים ומכל מה שמייחד את האזור היפה והאהוב הזה. תכנון גינות מקצועי חייב לקחת בחשבון את תנאי השטח ולהתאים את הגינה אליהם. אנחנו מקפידים על זה ביתר שאת ויש לנו ניסיון רב בעיצוב גינות בדרום. בנוסף לתנאי השטח, יש לתכנן את הגינה בהתאם לצרכים שלכם ולשאול את כל השאלות החשובות לפני שמתחילים לעצב. האם אתם מארחים הרבה? האם יש לכם פנאי למשימה של תחזוקת הגינה? מה הציפיות שלכם מהגינה? מה החלומות שלכם? וכמובן גם מה התקציב העומד לרשותכם. לאחר שנענה על השאלות נוכל לתכנן גינה מושלמת ומדויקת עבור הצרכים שלכם.
גינה מעוצבת בבית פרטי
גינה מעוצבת בבית פרטי בדרום - תכנון וביצוע: ביוגרדן
עיצוב גינה מ-א' ועד ת' - לכם יישאר רק לשתות קפה בגינה החדשה שלכם
קיימים כיום המון אדריכלי נוף בדרום ובשאר אזורי הארץ, ואנשים רבים בוחרים להיעזר בידע שלהם במהלך עיצוב הגינה שלהם. אלא שחשוב להבין שאדריכל נוף אחראי על תכנון הגינה ואז עליכם למצוא חברה להקמת גינות שתדאג שהתכנון יצא מהדף אל הפועל. אנחנו בביוגארדן אחראים על כל השלבים, מרגע תכנון ועיצוב הגינה ועד הרגע שהיא מוכנה ומושלמת. אנחנו מאמינים שכדי שהתכנון יצא לפועל בצורה המדויקת ביותר עלינו להיות אחראים גם על הקמת הגינה. כך אנחנו מצליחים ליצור גינות מקוריות ויפות שנראות ומרגישות בדיוק כמו בשלב התכנון. מה גם שזה חוסך לכם הרבה כאב ראש ומאפשר לכם להיות רגועים שיש מי שדואג לגינה שלכם לאורך כל הדרך. כל מה שישאר לכם הוא לצאת לגינה ולשתות קפה. אה, ואולי גם לחשוב על גדרות גבוהות כי יש לנו תחושה שכולם יבואו להציץ...
גינה שעושה את החיים יפים ונוחים יותר
אם בניתם או קניתם בית, אנחנו בטח לא צריכים לספר לכם על ההוצאות הגבוהות שיש לכם ועוד יהיו לכם. עם זאת, אנחנו מאמינים שכדאי להשאיר נתח מהתקציב עבור תכנון גינה, גם אם זה מגיע על חשבון דברים אחרים. כמו שאמרנו, גינה היא חדר נוסף בבית וכשהיא מעוצבת היא יכולה להפוך את החיים לקלים ויפים יותר. ארוחות בגינה, בילוי של שעות הפנאי, אירוח חברים ומשפחה ולמעשה כל מה שתרצו תוכלו לעשות בה… אל תוותרו על התענוג! בנוסף לעיצוב גינות, אנחנו מייצרים ריהוט גן ייחודי ואיכותי להשלמת הכיף. יש לנו נגריה בדרום הארץ (מושב ביצרון) שבה אנו מחוללים קסמים של ממש: מערכות ישיבה מעץ מלא, שולחנות גן, נדנדות, ספסלי אחסון ואפילו בתי עץ לילדים. כשאנחנו אומרים שנדאג שתהיה לכם גינה מושלמת מ-א' ועד ת' אנחנו לגמרי מתכוונים לזה!