שירות לקוחות: 050-591-4737
  • פייסבוק
  • אינסטגרם

עיצוב והקמה לגינה פרטית באזור הדרום

כשיש שטח גינה גדול במיוחד צריך לתכנן אותו בקפידה כך שיהיה מנוצל נכון וישרת את כל הצרכים של בעלי הבית

במקרה שלפניכם תיכננו והקמנו גינה במושב בדרום כאשר המטרה הייתה ליצור מקום אסתטי עם הרבה ירוק בעיניים ומקום שכיף לבלות בו וגם לארח בו. בעלי הבית מבלים שעות רבות בחוץ והבקשה שלהם הייתה ליצור פינה שבה יוכלו להעביר את הזמן בכיף ואנחנו נהנו מאוד להגשים את החלום.
 
תכנון והקמת גינה לבית חלומות
ברחבי הגינה התקנו דשא סינטטי איכותי שהוא פתרון מצוין למי שמעוניין בכל היתרונות של דשא מבלי להצטרך לדאוג לתחזוקה שלו. בין חלקים מסוימים בדשא בחרנו לרצף ולנטוע עצים גבוהים וחזקים שיעניקו לשטח מראה מטופח וירוק. בחלק אחר בחצר בנינו והצבנו עמודי עץ שישמשו לצמחים השונים וישתלבו באופן טבעי במראה החקלאי של המושב.
בחרנו בקפידה את הצמחים והעצים ששתלנו כך שיתאימו לתנאי השטח בדרום ויספקו לגינה מראה טבעי וירוק לאורך כל השנה. עצים משמשים גם כתפאורה נהדרת לכל מי שרוצה גינה ירוקה והם גם תורמים לאווירה נעימה ולצל בימי החורף הלוהטים. חשוב לבחור בחוכמה את העצים ולהתאים אותם למקום בו הם מיועדים להיות.  
  בנוסף לעצים וצמחים מסוגים שונים, בנינו פינת מדורה מיוחדת מאבנים שתשמש את בעלי הבית לימי החורף הקרים. הפינה בנויה מאבנים וניתן לשבת סביבה בנוחות ולהתחמם מהאש.  
ספסלי עץ קבועים מעץ גושני