שירות לקוחות: 050-591-4737
  • פייסבוק
  • אינסטגרם

עיצוב גינות פרטיות

מי שמסתובב בערים הגדולות וודאי ראה לא פעם גינות ציבוריות מושקעות במיוחד.

כשאנחנו אומרים גינות מושקעות אנחנו מדברים על גינות שעושות חשק להוציא קפה ועיתון ופשוט להישאר בהן… כאלה שעושות "ירוק בעיניים" וגורמות לכל מקום להיראות מטופח ונעים הרבה יותר. אנחנו אומרים שגם הגינה הפרטית שלכם יכולה להיות כזו, ושממש אין סיבה שתשבו בגינות ציבוריות. בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים מכירים ביתרונות הרבים של גינה פרטית ומשקיעים משאבים בעיצוב ותכנון מקצועיים שלה. בביוגארדן מתחברים במיוחד לחלומות ירוקים ונפעל כדי להגשים לכם את כל החלומות גינה שיש לכם.
עיצוב גינות פרטיות קטנות
גם אם עומד לרשותכם שטח קטן במיוחד זה לא אומר שאי אפשר לעצב אותו ולתכנן עבורכם גינה מהחלומות. כאשר מתכננים בקפידה שטח קטן אפשר להפוך אותו לגינה פרטית מושלמת! אמנם המשימה של עיצוב גינה קטנה היא מעט יותר מאתגרת אבל היא אפשרית בהחלט. צריך לעשות זאת בצורה שקולה וחכמה ולתכנן את השטח כך שהוא יהיה מנוצל בצורה הטובה ביותר. גינות קטנות הן גינות אינטימיות, משפחתיות ונפלאות שיכולות בקלות להפוך לחלק הכי אהוב בבית.
עיצוב גינות בפנטהאוזים
רבים חושבים שכדי לתכנן גינה חייבים שהבית יהיה בית קרקע שיבוא במגע עם האדמה. למעשה מדובר בטעות וגם אלו הגרים בבניינים ועומדת לרשותם מרפסת - יכולים ליהנות מגינה מושלמת. אצלנו בביוגארדן תמצאו פתרונות רבים לגידול פרחים וצמחים גם במרפסות שבגובה וממש אין סיבה לוותר על חלומות ירוקים בשום מצב! אנו עוסקים בעיצוב גינות פרטיות, בניית פרגולות ודקים, עבודות בטון, ריהוט עץ ייחודי ועוד. נשמח לעצב עבורכם גינה פרטית שלא תרצו לעזוב.
למה כדאי להשקיע בעיצוב גינה פרטית?
אין כמו הרגע הזה שלאחר יום עבודה מפרך (וכמובן אחרי המקלחות לילדים, ההשכבות וכו') שבו אתם מכינים לעצמכם כוס קפה ויושבים בגינה. זהו רגע מיוחד שאנו מחכים לו בכל יום וכשמעבירים אותו בגינה מעוצבת מספרים שהוא אפילו יותר נעים. גינה היא נכס! אבל הנכס הזה יכול להיות מנוצל ולהגיע למירב הפוטנציאל שלו רק כאשר הוא מעוצב ומתוכנן בקפידה. נשמח לתכנן עבורכם את הפינה המושלמת שלכם, כזו שתתאים לכם גם מבחינת הצרכים וגם מבחינת התקציב, כזו שתהפוך את הרגע הזה שלאחר היום המפרך לרגע מושלם... מגיע לכם!