שירות לקוחות: 050-591-4737
  • פייסבוק
  • אינסטגרם

עיצוב גינות מיוחדות

עיצוב גינות הוא תהליך מרתק, מלא ביצירתיות, מחשבה, השראה וחזון. זהו תהליך שחייבים לאהוב כדי להצליח בו וחייבים לתכנן בו כל פרט ופרט תוך חיפוש תמידי אחר מקורות השראה

אנחנו בביוגארדן משתדלים לקחת את התהליך הזה במלוא הרצינות כדי שהגינה שלכם תהיה הכי מיוחדת שאפשר, ובעיקר כדי שתתאים בדיוק לכם. כשמעצבים גינה יש כמה פרמטרים שצריך לקחת בחשבון וכמובן צריך לזכור שמדובר במקום שאמור לתפקד כאי של שקט ושלווה לפינוק ולהנאה יום יומיים. גינה מיוחדת היא גינה שלא רואים כל יום, היא גינה שכיף ונעים להיות בה, היא גינה שבה כל פרט תוכנן בקפידה במטרה ליצור את הגינה המושלמת.
עיצוב גינות מקורי
כמו בכל תחום עיצובי אחר, גם בתחום הגינות ישנם טרנדים ואופנה שכאשר הם קיימים ניתן לראות אותם כמעט בכל גינה שנייה. זה לא שאנחנו נגד טרנדים כמו שאנחנו בעד מקוריות, יצירתיות והתאמה מושלמת בין הגינה לבין אופי הדיירים, ללא קשר לאופנה שמתחלפת. חשוב לזכור שטרנדים באים והולכים אבל הגינה שלכם היא לגמרי כאן כדי להישאר ולכן צריך לעצב אותה בחכמה. עיצוב מקורי יאפשר לכם ליהנות מהגינה שלכם לאורך זמן מבלי שהמראה שלה ימאס עליכם ולכן מומלץ להשקיע בכך מחשבה רבה.
עיצוב גינות בפנטהאוזים
מה שיפה בעיצוב גינות הוא שבעזרת ידע וכלים ניתן לעצב גינה בכל מקום ובכל גודל. יש לכם שטח קטן במיוחד? אין שום בעיה! חולמים על גינה ירוקה ופורחת אבל מתגוררים בפנהאוז גבוה? אל תוותרו על החלום! אנחנו בביוגארדן מאמינים שלכולם מגיעה גינה! וזה בכלל לא משנה היכן הם מתגוררים. עיצוב גינות פנהאוזים הוא תחום שהולך ותופס תאוצה בשנים האחרונות ובסיוע ידע וניסיון ניתן להגיע לתוצאות מרשימות ביותר שיהפכו את השטח שברשותכם לשטח ירוק מעוצב ונפלא.
 
עיצוב גינות במוסדות חינוך
מנהלי מוסדות חינוך רבים הבינו שלאופן בו תעוצב הסביבה ישנה השפעה ישירה על תחושות התלמידים. זה אומר שכדאי ומומלץ להשקיע מחשבה בעיצוב הגינות והסביבה הלימודים במטרה ליצור עבור התלמידים מקום שהוא בית או לפחות מקום שכיף להיות בו וללמוד בו. תקציבים רבים מושקעים לטובת העניין ועיצוב גינות ושטחים ציבוריים בהחלט הוכיח את עצמו כיעיל ומפרה. כשמעצבים גינות מסוג זה יש לקחת בחשבון את צרכי בית הספר והתלמידים, כמו גם את השטח הקיים, מגבלות התקציב ופרמטרים נוספים. נשמח לעמוד לצידכם ולעצב עבורכם גינה שתעורר השראה ויצירה.