שירות לקוחות: 050-591-4737
  • פייסבוק
  • אינסטגרם

עיצוב גינות למוסדות חינוך

בשנים האחרונות יותר ויותר בתי ספר מבינים שעיצוב הסביבה הלימודית הוא חשוב לאין שיעור.

הצוותים החינוכיים מתגייסים, תקציבים רבים מוזרמים לטובת העניין, והתוצאות לא מאחרות להגיע: התלמידים שמחים יותר להגיע לבית הספר, נהנים יותר לבלות בו, האווירה במוסד החינוכי נעימה יותר ואפשר לומר שכולם מרוצים. השינוי המבורך הזה הביא ליצירתן של גינות מושקעות ומטופחות במוסדות החינוך שלא נופלות ברמתן מאלו של בתי המלון היוקרתיים ביותר. אנחנו בביוגארדן מאמינים שבית הספר יכול להיות מקום אהוב במיוחד על התלמידים, אם רק דואגים שתהיה בו סביבת לימודים מטופחת ומעוצבת. כך תעשו זאת נכון:
עיצוב סביבה לימודית מתקדמת
כשאנחנו מדברים על סביבה לימודים אנחנו מתכוונים גם לגינות אך גם לסביבה הנמצאת בתוך המבנים של בית הספר: לוחות פעילים, פינות ישיבה מותאמות לילדים, ריהוט שמעודד משחק ופעילות, ובאופן כללי סביבה שמעוררת השראה ויצירתיות. כשהסביבה הלימודית תהיה מעוצבת ומותאמת לרווחתם של הילדים כולם ירגישו בכך. התלמידים שירצו לבלות בה יותר ויקבלו מכך השראה ומוטיבציה ללמידה מהנה, והמורים שירגישו באווירה הטובה שבמוסד החינוכי.
גינות בחצרות בית הספר
על אף שמרבית התכנים הלימודים מועברים בתוך המבנים בבית הספר, לעיצוב החצר יש משמעות גדולה. בחצר "הכל קורה" ואפשר לומר שמתקיימת שם למידה לא פחותה מזו המתקיימת באופן פרונטאלי בתוך כיתות הלימוד. בחצר נרקמים קשרים חברתיים והילדים מקבלים הזדמנות להתנסות במצבים שיוכלו ללמד ולהעשיר אותם באופן נרחב. כשהחצר תהיה מעוצבת, מטופחת ומותאמת לילדים, הסביבה תהיה נעימה יותר וכך גם האווירה. גינות מטופחות, צמחיה רבה, ריהוט גן לילדים הם חלק מהדברים שיכולים ליצור חצר נעימה יותר עבור התלמידים.
גינות ירק למוסדות חינוך
גינות הירק הפכו גם הן פופולריות ביותר הן בגני הילדים והן בבתי הספר. הן מזמנות למידה ופעילות חיובית ומאפשרות לילדים חיבור לטבע, לאדמה ולמידה חוייתית משמעותית ביותר. אדניות גינת הירק שלנו מתאימות בדיוק למטרה הזו והן מותאמות לפעילות ילדים. הן בגובה ובגודל הנכון ומזמינות את הילדים לטפל בהן בעצמם וליהנות ממעקב אחר השתילים שבהן. אנו מזמינים אתכם להתרשם ממגוון האדניות שלנו שהופכים כל מוסד חינוכי לצבעוני יותר, פעיל יותר, חווייתי יותר ומלמד יותר.