שירות לקוחות: 050-591-4737
  • פייסבוק
  • אינסטגרם

עיצוב גינה עם ריהוט מיוחד

אם גם אתם מרגישים שקצת זנחתם את עיצוב הגינה לטובת עיצוב פנים הבית, תדעו שאתם לא לבד. כשיש תקציב מוגבל רבים בוחרים קודם כל לדאוג לבית שאמור להיות החלק המרכזי שבו מבלים ומשתמשים

העניין הוא שעם עיצוב נכון של הגינה היא יכולה להפוך בקלות לחלק השמיש והאהוב ביותר בבית. אז לא, אנחנו לא מתכוונים שתוותרו על ריהוט הבית ובהחלט מבינים את החשיבות של עיצובו. מה שכן, אנחנו מציעים לחלק את התקציב כך שיישאר סכום גם לעיצוב הגינה. בצורה זו תוכלו ליהנות משני העולמות ולדאוג לכם לפינת חמד של ממש באוויר הפתוח ובאווירה הכי נעימה שיש. גינה מרוהטת ומעוצבת היא כיף גדול שאחרי שתהיה לכם כזו לא תבינו איך הסתדרתם עד עכשיו בלעדיה:  קפה אחרי יום העבודה, אירוח משפחה וחברים, בילוי עם הילדים בשעות הפנאי ובאופן כללי זמן איכות שעובר בצורה מהנה במיוחד. גינה זה אושר!
ריהוט גינה בתקציב מוגבל
אנחנו יודעים שכשעוברים לבית חדש או מחליטים לחדש את הישן תמיד צצות בעיות של תקציב. כדאי לדעת שגם אם ברשותכם תקציב מוגבל תוכלו לדאוג שתהיה לכם גינה יפהפיה וכיפית במיוחד. כל מה שצריך הוא לעשות סדר עדיפויות ולבחור קודם כל את ריהוט החצר שהוא בגדר חובה. בהמשך, וכשיתפנה לכם תקציב, תוכלו לדאוג לשאר הריהוט. ריהוט חובה לגינה כולל קודם כל פינת ישיבה מעוצבת ונוחה. הקפידו להשקיע בפינה איכותית שתשמש אתכם לשנים רבות ולא כזו שתצטרכו להחליף בכל שנה. כך תוכלו לחסוך כסף שישמש אתכם לשלב השני של ריהוט הגינה. פרט לפינת ישיבה דאגו שיהיה לכם שולחן גן איכותי שיוכל לשמש אתכם ואת בני המשפחה לארוחות ואירועים בגינה.
עיצוב גינה קטנה
רבים חושבים שהמשימה של עיצוב גינות קטנות היא משימה בלתי אפשרית ומוותרים עליה מראש. מדובר בטעות גמורה שכן עם קצת יצירתיות אפשר להפוך גם גינות קטנות ביותר לפינות חמד של ממש. בחרו בריהוט גן שמתאים לגינות קטנות כמו למשל ריהוט חצר מעוצב בהתאמה אישית שיעשה את העבודה מצוין . דבר נוסף שתוכלו לעשות הוא לבחור אדניות עץ תלויות ולשים אותן על קירות הגינה. זהו טרנד חם שמתאים במיוחד לגינות קטנות ומאפשר לחסוך מקום וגם לעצב את הגינה באופן מרשים.
ריהוט חצר מיוחד
כדי שהגינה שלכם תהיה מקום אהוב עליכם לעצב אותה באופן שמתאים אליכם. ההמלצה שלנו היא לבחור ריהוט חצר מיוחד ומעוצב ולא להתפתות לריהוט גן זול חסר ייחודיות ואופי. ריהוט גינה הוא בעל השפעה רבה על מראה הגינה ואם תקפידו לבחור ריהוט מעוצב ואיכותי, כזה שתוכנן במחשבה וביצירתיות, תוכלו ליצור לעצמכם גינה מרשימה עם אווירה נעימה ומקום שפשוט לא תרצו לעזוב.