שירות לקוחות: 050-591-4737
  • פייסבוק
  • אינסטגרם

עיצוב גינה בבית חדש

ההמלצה שלנו היא לתכנן אותה החל מהשלב הראשוני של תכנון הבית, דבר שיכול בסופו של דבר לחסוך לכם כסף רב - בואו נסביר...

חיכיתם לרגע הזה שנים. צמצמתם הוצאות, השתמשתם בכל החסכונות והנה זה קור: אתם מתחילים לבנות את ביתכם החדש! אין ספק שמדובר ברגע מרגש ביותר כאשר בסוף התהליך חלומכם צפוי להתגשם. אחרי כל ההתרגשות והברכות צריך לדבר על הגינה בבית החדש שלכם. רבים רואים בגינה מעין "מותרות" ומחליטים להתייחס אליה רק אם יישאר תקציב או לחילופין רק עוד כמה שנים. אנחנו בביוגארדן מאמינים שהגינה היא חלק בלתי נפרד מהבית ומציעים להתייחס אליה כאילו הייתה סלון, חדר שינה או מטבח.
תכנון תשתיות גינה בבית חדש
כשאמרנו שתכנון גינה שנעשה בשלבים של תכנון הבית חוסך כסף בהחלט התכווונו לכך. העניין הוא שגינה דורשת תשתיות (מיקום פינת הישיבה, ההשקייה, הפרגולה וכו') וכאשר בונים את התשתיות האלו כשבונים את שאר תשתיות הבית, ניתן לחסוך בכסף רב. לא צריך להביא כלים או עובדים במיוחד לכך, דבר שמייעל את העבודה וחוסך זמן וכסף. מסיבה זו אנו ממליצים לתכנן את הגינה (אפילו תכנון ראשוני) במקביל לשלב תכנון הבית.
עיצוב גינה בתקציב נמוך
אין ספק שבניית בית חדש כרוכה בעלויות גבוהות במיוחד הכוללות את כל החסכונות שלכם והלוואות גדולות במיוחד. פעמים רבות התקציב שהקציתם לבניית הבית לא מותיר כסף לתשלום עבור חברות לתכנון גינות, מה שגורם לרבים לוותר עליה. ההמלצה שלנו היא להותיר לגינה תקציב מסוים (אפילו אם הוא נמוך ממה שהייתם רוצים) כדי שתוכלו ליהנות מפינת חמד בבית שלכם. גם אם זו לא הגינה שראיתם בחלומותיכם הרי היא עדיפה על היעדר גינה. ניתן לתכנן גינות נהדרות בתקציב נמוך ובהמשך לשדרג אותה.
תכנון גינה בבית קרקע
אם בחרתם לגור בבית קרקע כנראה שיש לכם סיבה טובה, וכנראה שהסיבה הזו היא הגינה. הגינה היא ה"נכס" הכי גדול של בתי הקרקע ומה שהופך אותם לכאלה מבוקשים. תכנון גינה בבית קרקע חדש צריך לקחת בחשבון את תנאי השטח, את מבנה הבית וכמובן את התקציב. אם שלב התכנון מתבצע בצורה ולוקח בחשבון את הפרמטרים האלו, מקצועית ניתן להגיע לתוצאות יפות במיוחד. חשוב לזכור שגינה (בייחוד בבתי הקרקע) היא חלק בלתי נפרד מהבית ולכן כדאי להשקיע בעיצוב ובתכנון שלה בדיוק כמו שאתם משקיעים בשאר חללי הבית.