שירות לקוחות: 050-591-4737
  • פייסבוק
  • אינסטגרם

עיצוב אדניות עץ בהזמנה אישית

ייצור אדניות הוא האהבה הגדולה שלנו בביוגארדן. יש לנו מגוון גדול של דגמים וגדלים וכמובן שנשמח לעצב עבורכם אדניות בהזמנה אישית ובהתאם לצרכים שלכם.

היופי באדניות עץ הוא שהן מאפשרות לכל אחד לגדל צמחים בכל מקום. גם אם אין לכם חצר, גינה או אפילו מרפסת,  וגם אם אתם גרים בדירה בקומה גבוהה במיוחד. האדניות יוצרות למעשה "מצע מנותק" שבתוכו ניתן לשים אדמה. מעבר לכך שזהו פתרון מצוין לכל זמן ולכל מקום, אותו "מצע מנותק" תורם להאצת הצמיחה ולגידול מהיר של צמחים מכל הסוגים.
מפרחים קטנטנים ועד עצי ענק - האדניות של ביוגארדן מתאימות להכל!
פעם נהוג היה לשתול באדניות צמחים קטנים ואת הגדולים היו שומרים לאדמה בקרקע. היום כבר ברור לכולם שאדניות יכולות לשמש בית נפלא לכל סוגי הצמחים וכן, גם לעצים גדולים במיוחד.
אדניות מעוצבות
אדניות עץ שנותנות צבע עוד לפני ששתלתם בהן דבר
בדיוק כמו שהן עושות טוב לפרחים הן עושות טוב לעצי ענק, כאשר כל מה שדרוש הוא לתכנן אדנית איכותית ויציבה שתתאים לעץ. כמו כן חשוב שזו תהיה אדנית מעץ מלא שצבועה או מצופה בחומרים שאטומים למים. כך תוכלו להיות בטוחים שגם כשתשקו את הצמחים במים היא לא תיפגע ותחזיק למשך שנים.
איפה מוצאים אדניות בעיצוב אישי?
אין ספק שעולם האדניות התפתח מאוד בשנים האחרונות וניתן למצוא כיום אדניות בכל הסוגים, הגדלים והצבעים. ובכל זאת, תמיד קיים סיכוי שתזדקקו לאדנית ספציפית בעיצוב ובגודל מסוים ולא תמצאו אותה בחנויות. כאן אנחנו נכנסים לתמונה ומבטיחים להגשים לכם את החלום ולמלא את הצורך שלכם. נשמח לייצר עבורכם את אדנית החלומות וכמובן שנעשה זאת  מחומרי הגלם הטובים ביותר. בביוגארדן מחכה לכם עולם שלם של ריהוט גן ופריטים נוספים לעיצוב הבית והגינה כשכולם מיוצרים על-ידנו בנגריה שלנו.
כמה עולות אדניות עץ איכותיות בהזמנה אישית?
שיטוט קצר ברשת או בחנויות של ריהוט גן יחשוף אתכם לקשת גדולה במיוחד של מחירי אדניות. תוכלו למצוא אדניות פלסטיק בעשרות שקלים שעל האיכות שלהם נדבר בהזדמנות אחרת. תוכלו למצוא אדניות מעץ מלא במחירים יקרים יותר (מאות שקלים ויותר), אך הן נחשבות לאיכותיות ועמידות יותר. ואם תרצו אדניות בעיצוב אישי לפי המידות שתתנו זה כנראה יעלה מעט יותר. האם זה שווה את זה? רק אתם תקבעו.. השאלה היא האם תהיו מוכנים להתפשר על אדנית מוכנה שאינה מתאימה באופן מושלם למידות שלכם, או שתרצו את האדנית המושלמת שתהפוך את הגינה שלכם לגינת החלומות. הבחירה בידכם!