שירות לקוחות: 050-591-4737
  • פייסבוק
  • אינסטגרם

ספסל נעליים בכניסה לבית - עיצוב שימושי במיטבו

השקעתם כל-כך הרבה בעיצוב הסלון, המטבח וחדרי השינה. בחרתם את הפריטים הכי מיוחדים, את הרהיטים האיכותיים ביותר ואפילו נעזרתם במעצבת שתיתן את הטאץ´ הסופי. אבל רק במקום אחד לא השקעתם - הכניסה לבית שלכם.

אתם בהחלט לא לבד בסיפור הזה. משום מה הפינה הזו נדחקת לתחתית הרשימה כמעט בכל בית והופכת לשטח שבו זרוקות כל הנעליים בלי סדר, בלי היגיון ובלי טיפה של סטייל. אבל לא עוד! הכירו את הספסל שיעשה סדר בכל הבלאגן אבל לא רק. הוא גם יעצב את הכניסה לבית באופן שיגרום לכל הבית להרגיש מדויק ויפה יותר.
ספסלוני עץ
ספסלי נעלים מעץ מלא - גם עבודת יד וגם תוצרת הארץ
ספסל "משנה חיים" - לא סתם קראנו לו ככה
כשתיכננו את ספסל "משנה חיים" שלנו חשבנו בדיוק על כל הנעליים שמפוזרות בכניסה לבית שלנו ולמעשה לכל בית. הן הפריעו לנו בבית ויצרו מראה מבולגן בלי כל קשר לזה שממש עכשיו סיימנו לסדר את כל הבית. אז חשבנו וחשבנו וכך נולד לו ספסל "משנה חיים". קראנו לו כך כי הוא באמת שינה לנו את החיים. זהו למעשה ספסל עץ מלא עם שתי קומות כשבקומה התחתונה ניתן להניח את כל הנעליים. בקומה העליונה אפשר לשבת בכיף ולחלוץ אותן רגע לפני שמניחים אותן באופן מסודר בתחתית הספסל. ככה הבוץ לא נכנס הביתה, הבלאגן כבר לא חוגג ועל הדרך זכינו בפריט מעוצב שמכניס מלא סטייל הביתה. מוזמנים לנסות בעצמכם!
יש לכם הרבה נעליים? יש מקום לכולן! ואם לא, אנחנו נדאג לעשות מקום
ספסל נעליים הלא הוא ספסל "משנה חיים" מגיע באורך 1.30 מ', אורך שמספיק לכמות גדולה במיוחד של נעליים. יחד עם זאת, אנחנו יודעים שיש משפחות שיש להן הרבה ילדים והרבה נעליים ובמקרים מסוימים יש צורך בספסל עץ ארוך יותר ואין עם זה שום בעיה. אנחנו מייצרים ספסלי עץ בעיצוב אישי שמתאימים בדיוק לצרכים שלכם. צריכים אותו ארוך יותר? קצר יותר? נמוך יותר או רחב יותר? נשמח להגשים לכם כל חלום. העיקר שיהיה מקום לכל הנעליים בכניסה לבית והעיקר שיהיה לכם בית יפה ומעוצב. אנחנו כאן בשבילכם.
ספסל כניסה לבית
ספסל עץ עם מדף לנעליים
טיפים לעיצוב חלל כניסה לבית
אומרים שאין הזדמנות שנייה לרושם ראשוני ושהחוויה הראשונה של מי שייכנס לבית שלכם היא שתקבע את ההמשך. ומה שאנחנו בסך הכל מנסים לומר הוא ששווה להשקיע בפינה מעוצבת שתקרין אור וכיף על מראה הבית כולו. אז איך תעשו את זה? קודם כל תדאגו לארון נעליים או ספסל או כל פתרון אחר שיעשה סדר בבלאגן. אחר כך שווה לשקול הצבת מראה דקורטיבית בכניסה, תמונה יפה, שידה מעניינת (אם יש מקום), מתלה למעילים ולתיקים וכל דבר שיעשה סדר מבלי לגרוע בעיצוב הפינה. בחרו פריטים מוקפדים והשקיעו מחשבה רבה בעיצוב החלל. זה ישתלם לכם!